|
Post by Peanutje on Feb 6, 2007 18:36:03 GMT 2
"hm hm.. "mompelde Kuyo. Hij zag dark jezus weer staan en fluisterde na wat hij net zei nog: "die kerel is zo raar.." Daarna keek hij even van Luna naar Yasha en vroeg daarna: "Hebben jullie trouwens de rest van het dorp al gezien?"
|
|
|
Post by antennagirl on Feb 6, 2007 18:36:58 GMT 2
"Elven zijn altijd vreemd." glimlacht Luna.
|
|
|
Post by diewertje on Feb 6, 2007 18:38:14 GMT 2
''Nou als die planten daar de bewoners van het dorp zijn wel anders..nee.'' Zegt Yasha terwijl ze nu inderdaad de leegte opmerkt.
|
|
|
Post by antennagirl on Feb 6, 2007 18:41:02 GMT 2
Luna kijkt rond "Missschien zijn ze allemaal op zoek!" *loopt naar een huis en klopt op de deur, zonder antwoord*
|
|
|
Post by diewertje on Feb 6, 2007 18:52:48 GMT 2
''Zou je denken? Je zou niet denken dat de wereld zo snel veranderde van ongeïntereseerd naar druk op zoek naar de prinses van Tironic!'' Zegt Yasha verwijtend. ''Nee ik voel dat er iets anders aan de hand is.'' Zegt Yasha vastbesloten. * Ze gaat langzaam wat langs de huisjes zweven in de hoop leven te vinden.*
|
|
|
Post by Peanutje on Feb 6, 2007 19:03:26 GMT 2
"Wat raar.. Het was me niet opgevallen.." zei Kuyo. Hij wou dat hij kon vliegen net als Yasha dat deed. Kuyo zuchtte even. Ook hij ging huizen rond en liep in de richting van Oceanicus.
|
|
|
Post by diewertje on Feb 6, 2007 19:56:22 GMT 2
* Landt op een stukje aangebrand gras .* '' Hé, kom eens kijken misschien heeft dít ermee te maken?'' * Ze bekijkt het stukje aangebrand gras nauwkeurig.* '' Hé Luna als ik het stukje gras weer beter maak met mijn helingskracht kun jij dan in de toekomst bekijken wat er mee zal gaan gebeuren?! Want dat zou misschien tot een andere aanwijzing leiden ofwel tot het antwoord van de leegte en de verdwijning van prinses van Tironic!'' Zegt Yasha opeens opgewonden.
|
|
|
Post by antennagirl on Feb 6, 2007 21:19:51 GMT 2
"Ik kan het proberen, natuurlijk!", *Luna vliegt naar Yasha toe.* "Heel het maar, dan kijk ik wat er mee gebeuren gaat!"
|
|
|
Post by Peanutje on Feb 6, 2007 22:11:42 GMT 2
Ondertussen onstond er een grote afstand tussen hem en Luna,Yasha. 'hmm.. het wel rustig zo.. ach zal vast niks zijn' dacht hij. Hij was al vlak bij Oceanicus maar dacht: 'Laat ik toch maar eens teruggaan..' *Kuyo liep terug naar de rest*
|
|
|
Post by diewertje on Feb 6, 2007 22:21:41 GMT 2
*Yasha richt zich tot de goden en maakt met gesloten ogen uit haar handen een felle lichtbol die ze zorgzaam verdeelt over het aangebrande gras ze zlaat zich achterovervallen en zucht en staat vermoeid overeind* '' Ga je gang Luna'' Zegt Yasha uitgeput niet alleen door de lange tocht maar ook dankzij het uitoefenen van helingskracht.
|
|
|
Post by Peanutje on Feb 6, 2007 22:35:26 GMT 2
Kuyo zag Yasha en Luna al van een verte en schrok toen Yasha achterover viel. *hij rent naar hen toe* Het was niet nodig geweest, hij kwam later pas achter dat het alleen kwam door vermoeidheid. Maar toch vroeg hij nog: "Gaat het?"
|
|
|
Post by diewertje on Feb 7, 2007 12:17:34 GMT 2
*Yasha kijkt vermoeid omhoog en richt zich weer tot de goden en vormt weer een felle lichtbol en heelt zichzelf. Opeens reikt haar hand de lucht in en ziet een groot wit licht waar ze zichzelf opeens sterk tot voelt aangetrokken* 'Zal ik nu dood zijn?' *Het witte licht valt weg en ze kijkt in het gezicht van Kuyo* '' Waar..waar... ben ik?!'' Zegt Yasha benauwd. *En krabbelt overeind*
|
|
|
Post by antennagirl on Feb 7, 2007 14:18:08 GMT 2
Ondertussen was Luna wit weggetrokken. "O nee!" *verstopt zich achter Kuyo's rug* "Het is verschrikkelijk! Al die duisternis!" *rilt*
|
|
|
Post by Peanutje on Feb 7, 2007 15:25:47 GMT 2
"Wat..? wat.. wat is er?" vroeg hij. Hij begreep er niets van eerst die bol licht en danal dat gedoe met gras.. Het was allemaal heel vreemd voor hem. "Kan ik iets doen? Ik weet eigenlijk niet waar jullie het over hebben en al.."
|
|
|
Post by eentje11 on Feb 7, 2007 15:33:31 GMT 2
"Hé nee, mis! Ik had die schurk bijna, zomaar vuur stoken. Maar waar is die pijl geland?" Hane krabt zich achter haar puntige oren. 'Als ik maar niemand heb geraakt...' denkt ze verschikt.
|
|