|
Post by Peanutje on Feb 5, 2007 20:38:16 GMT 2
"Het zal best.." zei Kuyo. Hij keek even naar Yasha en vroeg daarna: "Yasha, wat weet je nog meer hiervan? Ik bedoel jij hebt haar gesproken, zei ze nog iets bijzonders?" Zijn ogen vielen weer op het poster aan het muur.
|
|
kees
Newbie ^^
|
Post by kees on Feb 5, 2007 22:22:50 GMT 2
kees : op dat moment kwam dark jezus polera binnen en fluisterde ''wat is hier aan de hand
|
|
|
Post by Peanutje on Feb 5, 2007 22:35:46 GMT 2
ehm..mensen zo moet het dus niet (ROEL! ) nja.. ok hij kan er niks aan doen hij weet nl nog niet hoe het spel in elkaar zit.. ) Kuyo keek even om en zag daar een man met vleugels staan. "Ëhm.. ja de prinses van Tironic is vermist.. maar ehm meneer waarom fluistert u eigenlijk?" vroeg Kuyo
|
|
kees
Newbie ^^
|
Post by kees on Feb 5, 2007 22:35:58 GMT 2
dark jezus keek dwaas om zig heen en zij '' ik ben alleen niemand die ik kende leeft nog ik praat niet graag.
|
|
|
Post by Peanutje on Feb 5, 2007 22:40:33 GMT 2
"En je praat niet graag omdat?" vroeg hij Waarvan hij het eigenlijk een dom vraag vond die hij stelde. Kuyo keek hem maar raar aan.
|
|
kees
Newbie ^^
|
Post by kees on Feb 5, 2007 22:43:17 GMT 2
''nou weet je ik ben eens alles verloren als ik zorg dat er niks meer komt kan ik ook niets meer verliezen'' zij dark jezus toen zij dark jezus erachteraan ''jij bent pas 17 nog jong en niks meegemaakt ooit begrijp je het wel.''
|
|
|
Post by Peanutje on Feb 5, 2007 22:47:45 GMT 2
Kuyo was geschokt. 'Hoe wist hij dat ik 17 ben..' dacht hij. Kuyo vond hem maar een raar wezen. "Ik.. maar hoe wist je dat ik 17 ben..?" vroeg hij Hij dwaalde af van de gedachte dat de prinses vermist is, alsof dat al niet meer zo belangrijk meer is.
|
|
kees
Newbie ^^
|
Post by kees on Feb 5, 2007 22:50:16 GMT 2
'' ik weet veel ook van de prinses ik ken haar goed en zou kunnen weten waar ze is maar dat is aan jullie'' zij dark jezus.
|
|
|
Post by Peanutje on Feb 5, 2007 22:53:15 GMT 2
"Haha leuk, hulp was eigenlijk wel welkom geweest" zei Kuyo. Hij keek even naar de anderen. "Tenzij, je natuurlijk een nepperd bent. Ik bedoel ik kan ook van alles zeggen.." Hij draaide zich weer om en keek naar het poster. *pakt het poster van het muur af*
|
|
kees
Newbie ^^
|
Post by kees on Feb 5, 2007 22:55:45 GMT 2
''je moet het zelf weten ik kan helpen maar als je me betaald ik ben in het ocalypta woud de keuz is aan jouw jonge dwaas'' zei dark jezus *en hij liep weg*
|
|
|
Post by Peanutje on Feb 5, 2007 23:00:36 GMT 2
"Nou ja zeg.." Kuyo draaide zich om naar Luna en Yasha toe. Hij keek van het poster naar hen toe "Wat vinden jullie?" vroeg hij dan maar..
|
|
|
Post by antennagirl on Feb 6, 2007 17:35:42 GMT 2
"Laat de dingen zoals ze zijn..." Luna knikt, diep in gedachten. *pakt de poster uit Kuyo's handen en hangt hem terug* "Ik ben niet het heldhaftige type."
|
|
kees
Newbie ^^
|
Post by kees on Feb 6, 2007 17:50:20 GMT 2
'' je moet opletten wat er gaat gebeuren '' zij dark jezus* toen hij terug kwam nadat hij om het hoekje had gestaan*
|
|
|
Post by diewertje on Feb 6, 2007 18:34:30 GMT 2
''Ehm nou aangezien hij uit een heuze vermissing geld of iets dergelijks probeert te krijgen zal hij wel niet veel om de prinses van Tironic geven, anders had hij het ons wel vertelt aangezien 4 mensen meer dan 1 kunnen.'' Zegt Yasha filosofische.
|
|
|
Post by diewertje on Feb 6, 2007 18:35:57 GMT 2
''Wat dus betekent dat hij kwaad in de zin tegen prinses van Tironic heeft.'' Zegt Yasha besluitloos.
|
|