|
Post by Peanutje on Feb 5, 2007 17:36:04 GMT 2
"Ok, dan gaan we.." Kuyo liep voorop zonder achterom te kijken. En dacht: 'Ze lopen wel..' Onderweg schopte hij nog een paar takken op de grond weg. Na een een paar min. was hij al in Prion. *kijkt achterom naar de twee* "Dit is het dan, Prion.. "
|
|
|
Post by antennagirl on Feb 5, 2007 17:36:37 GMT 2
*Luna knippert en kijkt rond.* "Iets leger als mijn thuis, maar wel leuk."
|
|
|
Post by diewertje on Feb 5, 2007 17:43:01 GMT 2
'Waar zijn Kuyo en Luna nou ?! Opeens zijn ze weg !!' Denkt Yasha in paniek 'Rustig blijven Yasha vlieg gewoon wat rond en dan vind je ze vanzelf .' * Slaat haar vleugels uit en vliegt tot een klein stukje boven het bos*
|
|
|
Post by Peanutje on Feb 5, 2007 17:45:57 GMT 2
"Ehm.. waar is Yasha? Liep ze niet met jou mee?" vroeg Kuyo aan Luna. *kijkt achterom het bos in* 'wat stom van me, had ook niet zo eigenwijs zonder op hen te wachten door moeten lopen' dacht hij daarna.
|
|
|
Post by antennagirl on Feb 5, 2007 17:49:56 GMT 2
"Ik weet wel waar ze is." *Luna vouwt haar vleugels open en vliegt boven het bos uit.* "Yasha! We zijn hier! Vlieg me achterna!"
|
|
|
Post by diewertje on Feb 5, 2007 17:50:04 GMT 2
'' Kuyo!! Luna!!'' Roept Yasha wanhopig. Opeens vangt Yasha een teken van leven het beweegt en Yasha hoopt hardop dat het Kuyo en Luna zijn. '' Oh alsjeblieft laat dat jullie zijn ! Ik heb naar jullie gezocht waar waren jullie nou?!'' *Ze legt haar hand op een wildvreemde schouder .* ''Oh sorry het spijt me ik..ik.. zocht iemand .'' * Zo slaat haar vleugels uit en vliegt met tranen in haar ogen de blauwe lucht in* 'Ik ben ze kwijt!'Denkt Luna wanhopig.
|
|
|
Post by diewertje on Feb 5, 2007 17:50:19 GMT 2
denkt Yasha sorry!! ***
|
|
|
Post by diewertje on Feb 5, 2007 17:53:51 GMT 2
'' Hé wacht is dat.. is dat Luna?! '' Yasha haalt opgelucht adem. 'Gelukkig !' Denkt Yasha opgewekt! * Ze vliegt razendsnel achter Luna aan.*
|
|
|
Post by Peanutje on Feb 5, 2007 17:58:51 GMT 2
Ondertussen wachtte Kuyo beneden. 'Yasha is toch niet ver weg.. toch?' dacht hij.
|
|
|
Post by antennagirl on Feb 5, 2007 18:00:43 GMT 2
*Luna landt rustig en vouwt haar vleugels weer in.* "Hier zijn we, Kuyo, maak je maar geen zorgen." *Ze draait zich naar Yasha en glimlacht.* "Gelukkig kan ik ook vliegen, of niet soms?"
|
|
|
Post by diewertje on Feb 5, 2007 18:03:18 GMT 2
''Ja..ja inderdaad! Ik raakte net hartstikke in paniek ! Maar laten we het daar niet over hebben ik wil dat dorpje Prion zien!'' Zegt Yasha blij.
|
|
|
Post by Peanutje on Feb 5, 2007 18:10:43 GMT 2
*zucht opgelucht* "Ehm..ja ok dit is dus Prion." Kuyo liep het dorpje in maar dit keer hield hij wel in de gaten of ze erbij zijn.. Hij hoorde van alle kanten gefluister en gepraat, waarover wist hij niet. Kuyo zag iets opvallends en daardoor lette hij weer niet op de twee. Hij liep dus er naartoe en keek dus naar het poster. Er stond op: VERMIST PRINSES VAN TIRONIC. heeft u haar gezien? Breng haar terug naar waar ze thuis hoort. Er zit een grote beloning op. Als het goed is loopt haar bediende genaamd Isle mee. Ook zat er een foto bij van de prinses en de bediende. "Kijk nou eens.." mompelde hij net verstaanbaar.
|
|
|
Post by antennagirl on Feb 5, 2007 18:16:11 GMT 2
*Luna keek naar mee over Kuyo's schouder.* "Vermist..." *ze mompelde het woord langzaam.* "Isle." *ze knipperde* 'Het lijkt wel alsof ik die naam eerder heb gehoord' *dacht ze.*
|
|
|
Post by diewertje on Feb 5, 2007 18:16:25 GMT 2
'' Wat is er Kuyo ?'' Zegt Yasha nieuwschierig, tot haar oog op het aanplakbiljet valt. '' Tjonge Prinses van Tironic !'' Zegt Yasha verschrikt. 'Die heb ik vorige week toch nog gesproken. Ze had het al over vreemde gebeurtenissen . Zal dit helpen of kan ik het beter voor me houden ? ' '' Ehm.. ja wat .. eh.. erg!'' Mompelt Yasha.
|
|
|
Post by antennagirl on Feb 5, 2007 18:23:25 GMT 2
"Hm..." *vouwt haar armen over elkaar heen.* "Isle... die moet zeker een harde baan hebben... princes bexvhermen..."
|
|