|
Post by Peanutje on Feb 4, 2007 22:34:27 GMT 2
Het was een zonnige, rustige dag. Kuyo vond het weer eens tijd om een wandeling te maken. Hij liep zijn huisje uit en keek om zich heen. "hmm... rustig" zei hij Onder dat het naar iemand bedoeld was. Hij liep het dorpje waar hij nu voorlopig woonde Prion uit en liep door het bos in. In het bos zocht hij naar een plekje om te zitten. Hij ging onder een boom zitten waar hij wel vaker zit. Hij zuchtte even en dacht: 'Ik ben hier pas.. ik ken nog niemand..Zijn er hier andere wezens in de buurt?' Kuyo schrok van een tak dat van een boom afviel. "pff.. " was zijn reactie erop.
|
|
|
Post by antennagirl on Feb 4, 2007 22:39:57 GMT 2
BOEM! "Auw!" Luna opende haar ogen en wreef over haar hoofd. Terwijkl ze rondkeek besefte ze dat ze in slaap gevallen was tijdens het sterrenkijken, alweer. Ze zuchtte en klopte zich af. Haar ogen vestigde zich op een jongen, en ze hield haar hoofd scheef om hem beter te zien. "Ken ik jou?" vroeg ze, terwijl ze hem observeerde.
|
|
|
Post by Peanutje on Feb 4, 2007 22:51:17 GMT 2
Kuyo keek Luna eerst raar aan en stond daarna op. Hij liep naar Luna toe en stak hij hand op naar haar toe. "Ehm.. nee ik geloof van niet. Ik ben trouwens Kuyo, Wie ben jij?" vroeg hij haar.
|
|
|
Post by antennagirl on Feb 5, 2007 13:02:51 GMT 2
Luna glimlachte terwijl ze Kuyo's hand aannam "Mijn naam is Luna, leuk je te ontmoeten." Ze keek rond "Kun je me vertellen waar we zijn? Ik denk dat ik gisteren de weg kwijt bent geraakt..."
|
|
|
Post by diewertje on Feb 5, 2007 16:49:55 GMT 2
Yasha vliegt over een groot bos op zoek naar wezens die hulp nodig hebben. 'Wat zie ik daar ?! Laat ik dat maar eens van dichtbij gaan bekijken !' ''Hallo, ik ben Yasha hebben jullie hulp nodig ?''
|
|
|
Post by Peanutje on Feb 5, 2007 16:54:33 GMT 2
Kuyo keek omhoog en zag Yasha. "Hoi, eh... voor zover ik weet niet.. tenminste ik niet eigenlijk" antwoordde hij vriendelijk tegen Yasha. Hij keek even weer naar Luna en zei daarna: "Owja.. je bent trouwens in Ocalypta.. niet ver vandaan van Prion"
|
|
|
Post by diewertje on Feb 5, 2007 16:58:30 GMT 2
*Slaat haar vleugels in en landt op de grond* '' Ik kom van Winsarte, en maak een tochtje om te zoeken naar wezens die hulp nodig hebben.'' Ze kijkt Kuyo en Luna vriendelijk aan.
|
|
|
Post by antennagirl on Feb 5, 2007 17:02:44 GMT 2
Luna glimlacht "Ik denk dat ik net geholpen ben, maar als ik weer hulp nodig heb zal ik het zeggen" *gaat verder mompelend* "Ik ben weer verschrikkelijk ver van huis..."
|
|
|
Post by Peanutje on Feb 5, 2007 17:04:26 GMT 2
"Oh ok, Winsarte hè? Dat ligt hier mijlenver vandaan.. tenminste als ik het goed heb.'' Hij stak ook zijn hand uit naar Yasha en stelde zich voor: "Ik ben Kuyo en.. ik woon hier niet ver vandaan.. in Prion dus. Maar ben je nu dan niet moe van een paar duizend km gevlogen te hebben?" vroeg hij haar.
|
|
|
Post by diewertje on Feb 5, 2007 17:09:35 GMT 2
'' Ach ik reis vaak een tochtje langs een paar dorpen, meestal overnacht ik bij iemand ik ontmoet of die ik geholpen heb.'' * Ze wrijft pijnlijk over haar vleugels.* '' Maar het is meestal wel vermoeiend, daar staat tegenover dat ik veel leuke wezens ontmoet !'' Zegt ze opgewekt. '' Zou ik mee mogen naar Prion daar kom ik niet zo vaak ?!''
|
|
|
Post by antennagirl on Feb 5, 2007 17:16:28 GMT 2
"Ik ook niet!" *Luna rekt zich uit.* "Ook al kom ik daar niet vandaan, het is toch zo'n klein dorpje? Al een tijdje geleden dat ik daar ben geweest!" *Ze kijkt de anderen vragend aan.*
|
|
|
Post by diewertje on Feb 5, 2007 17:20:55 GMT 2
'' Vraag mij niks Kuyo is de Prion expert hij komt er vandaan . '' Zegt Yasha afwetend. ''Maar zou je anders meewillen ? Dat lijkt me namelijk hartstikke gezellig!! Ik vlieg nu namelijk al bijna een hele dag !''
|
|
|
Post by Peanutje on Feb 5, 2007 17:21:00 GMT 2
Kuyo keek Yasha eerst raar aan maar zei daarna: "Ehm.. eh ja is goed.. Ga jij ook mee Luna of blijf je hier?" *pakt een tandje van de grond en gooit hem ver weg*
|
|
|
Post by antennagirl on Feb 5, 2007 17:29:07 GMT 2
*Luna knikt* "Als dat zou mogen..." *Haar aandacht gaat naar de boom waar ze uit is gevallen.*
|
|
|
Post by diewertje on Feb 5, 2007 17:32:33 GMT 2
'' Ach anders vraagt Kuyo het niet! Toch?! '' Zegt Yasha opgewekt. '' MIsschien kan ik daar nog mensen helpen !''
|
|