|
Post by Peanutje on Feb 7, 2007 15:45:15 GMT 2
Kuyo dacht iets te hebben gehoord. En keek dus die richting op van waar het geluid vandaan kwam maar zag niks. 'Ach, zal vast niks zijn' dacht hij daarna. *kijkt naar de lucht* "Het begint steeds donkerder te worden.. en als ik het niet mis heb dan begint het ook nog dadelijk te regenen" zei hij tegen Luna en Yasha.
|
|
|
Post by eentje11 on Feb 7, 2007 15:55:06 GMT 2
"Hé nee het gaat weer regenen."dacht Hane. "Dan maar terug naar het dorp, maar welke kant was dat ook alweer?" *kijkt links en rechts* "Alweer de weg vergeten..." *rent een richting op* "Oh, hier dus."
|
|
|
Post by Peanutje on Feb 7, 2007 15:57:31 GMT 2
Weer hoorde Kuyo iets. *kijkt om* Maar dit keer zag hij een elf staan. 'Hé, haar ken ik niet.. en ook niet eerder gezien..' dacht hij.
|
|
|
Post by eentje11 on Feb 7, 2007 16:07:16 GMT 2
*ziet een iemand staan * "HEEJ" *en zwaait*(zo groet Hane iedereen)"Weten jullie een snelle route naar Ocalypta?"
|
|
|
Post by Peanutje on Feb 7, 2007 16:19:07 GMT 2
Kuyo keek Hane even vragend aan en antwoordde laat: "eh.. je moet de andere kant van het dorp op.. we zijn zelf nu in het midden van het dorp, dus moet je hier vandaan nog een eindje lopen en dan kom je het vanzelf tegen " *wijst welke richting ze moet lopen*
|
|
|
Post by eentje11 on Feb 7, 2007 16:25:31 GMT 2
"Oh, eh...stom ik heb me niet voorgesteld, wat onbeschoft. *glimlacht en steekt haar hand uit* "Mijn naan is Hane, wie zijn jullie?"
|
|
|
Post by Peanutje on Feb 7, 2007 16:53:31 GMT 2
*glimlacht terug en nam hand aan* "Eh.. ik ben Kuyo.." *wijst naar Yasha en Luna* "En dat zijn Yasha en Luna" zei hij.
|
|
|
Post by eentje11 on Feb 7, 2007 17:02:52 GMT 2
"Prettig kennis te maken." * keek om zich heen* "Dit is Prion toch?" Atwoord had ze al niet meer nodig, ze zag het aan de huizen.
|
|
|
Post by Peanutje on Feb 7, 2007 17:28:42 GMT 2
"Eh.. ja." antwoordde Kuyo. *Hij glimlachte even* "Jij woont in ocalypta hè..? Jij weet dan toch wel dat tuintje in het midden.. " vroeg hij haar.
|
|
|
Post by antennagirl on Feb 7, 2007 17:39:52 GMT 2
Op dat moment riep Luna: "Ze gaan het dorp in de fik steken!"
|
|
|
Post by diewertje on Feb 7, 2007 17:57:30 GMT 2
*Schiet opeens overeind* ''Wat gaan ze doen?!'' Zegt Yasha opgeschrikt. ''Waar? Hoe? Wat? Waarom?!'' Zegt yasha kort en paniekerig
|
|
|
Post by antennagirl on Feb 7, 2007 18:06:26 GMT 2
"Ho ho, niet zo snel..." *haalt diep adem en gaat rechtop staan* "Om antwoord te geven,: waar, hier. Hoe, met magie. Wat, ik heb geen idee. Waarom, weet ik ook niet."
|
|
|
Post by diewertje on Feb 7, 2007 18:09:54 GMT 2
''Wacht! Weet je misschien ook hoelang dat nog gaat duren.. voordat er een brand gaat komen? Want misschien kan ik helpen ik kan een magische schild vormen.. en.. en als we daar Prion mee kunnen redden + het aanliggende bos!!'' *Yasha kijkt Luna hoopvol aan* '' Zou dat je..zou je dat kunnen?''
|
|
|
Post by antennagirl on Feb 7, 2007 18:11:27 GMT 2
Luna schudt haar hoofd: "Dat kan ik niet, maar het was niet leuk, we moeten iets doen!"
|
|
|
Post by Peanutje on Feb 7, 2007 18:14:44 GMT 2
"Maar wat.. is de vraag" zei Kuyo. 'Want ik wil niet graarg weer gaan verhuizen..' dacht hij. "Ik ehm.. zie jij hier ergens verdachte mensen? die eh Ze.. hoe zagen die eruit of.. kon je dat net neit zien..?"
|
|