|
Post by Peanutje on Apr 9, 2007 20:06:30 GMT 2
Kuyo liep vermoeiend richting het eettent en sleepte Hane mee. Ilse die sleepte Luna mee. Dus samen liepen ze naar het eettentje toe. "Het ruikt.. heerlijk.. of komt dat alleen omdat ik nogal honger heb" zei Isle. "Ik heb geen idee.. ik kan nu alleen aan slapen denken.." zei mompelend.
|
|
kokorooracle
Ervaren
Voices from outside confusing me trust only the voice from within for aright future
|
Post by kokorooracle on Apr 9, 2007 20:14:32 GMT 2
'ja dat zij ze' dacht Kokoro *giegeld* 'volgens mij zijn ze heel erg hongerig' dacht Kokoro verder "heey jullie, jullie kunnen volgens mij wat eten gebruiken, ze hebben hier heerlijke teriyaki en andere dingen wat weet ik nog niet" riep Kokoro * zwaait in de richting waar Kuyo, Ilse, Hane en Luna*
|
|
|
Post by Peanutje on Apr 9, 2007 20:18:14 GMT 2
Kuyo zag een bekend iemand zwaaien en hoorde trouwens ook een stem dat bekend voorkwam. Hij keek even beter en zag dat het Kokoro was. Laat reageerde hij door ook te zwaaien. "Hééé..!" schreewde hij.
Isle glimlachte. 'Volgens mij heeft ze haar meester al gevonden..' dacht ze
Kuyo kwam samen met Hane, Isle en Luna daar aan. "Hé je had gewoon honger hè.. dat was het." zei hij op een plagerig toon.
|
|
|
Post by masterofthehouse on Apr 9, 2007 20:19:25 GMT 2
'we krijgen bezoek' dacht Tsubasa 'een van die mensen waar Kokoro eerst mee zat te praten zit erbij' zei Katsutoshi tegen Tsubasa * eet verder en bemoeid niet verder met waar Kokoro mee bezig is*
|
|
kokorooracle
Ervaren
Voices from outside confusing me trust only the voice from within for aright future
|
Post by kokorooracle on Apr 9, 2007 20:23:35 GMT 2
"heey kom zitten en bestel wat te eten" zei Kokoro * eet een beetje van de teriyaki* 'dit is best grappig, ik kom nieuwe personen tegen om samen te reizen, dan loop ik er even vandoor en komen we elkaar over een paar minuten weer tegen lol' dacht Kokoro. * eet nog weer wat* "meester wilt u wat te drinken dan ga ik dat wel halen, als dank dat u mij wat te eten heeft gegegeven" zei Kokoro beleefd
|
|
|
Post by masterofthehouse on Apr 9, 2007 20:28:57 GMT 2
"ja is goed dan als je erop staat, bestel maar dan wat sake voor me" zei Tsubasa. 'zo doe maar lekker of je rijk bent hè' zei Katsutoshi op een plagerige toon. 'ik mag toch nog wel zelf weten wat ik bestel of niet en trouwens Kokoro bied het aan' zei Tsubasa tegen Katsutoshi. 'al bied een wild vreemde het aan, dan bestel je toch geen dure drank of wel dan 'zei Katsutoshi * negeert Katsutoshi en eet de laatste beetje teriyaki op*
|
|
|
Post by Peanutje on Apr 9, 2007 20:33:11 GMT 2
"Ik ga met je mee.." zei Kuyo. Hij keek alvast naar wat er te bestellen is. Gapend las hij het wat nog net een menu te noemen is. 'Wat zou de rest eigenlijk wel niet willen..' vroeg hij zich in z'n gedachten af.
|
|
kokorooracle
Ervaren
|
Post by kokorooracle on Apr 9, 2007 20:42:48 GMT 2
"heey wat je wat lekker is, teriyaki, anders kan je wel wat anders halen zoals een burger ofzoiets" zei Kokoro "maar wat julli ook kiezen het is heel erg lekker wat hier hebben" zei kokoro *bestelt sake en een cola*
|
|
|
Post by Peanutje on Apr 9, 2007 20:55:12 GMT 2
"Ok.." zei Kuyo. 'Nah als alles hier toch wel lekker is dan.. maakt het vast neit uit als ik voor Luna, Hane en Isle kies.. toch?' dacht hij daarna. Hij bestelde wat en nam het mee.
Isle zat al aan tafel. "Hmm.. lijkt me heerlijk.. Nah eetsmakelijk of drinksmakelijk denk ik dan maar.. " zei Isle.
|
|
|
Post by antennagirl on Apr 10, 2007 10:59:53 GMT 2
"Eetsmakelijk!" Ze keek naar wat Kuyo had besteld en grinnikte. "Zeg Kuyo, kan jij tegen alchohol? Zo niet dan zou ik dat niet drinken!" Ze pakte haar eigen beker en nam een paar slokken. "Volgens mij had ik meer dorst dan honger!"
|
|
|
Post by Peanutje on Apr 10, 2007 16:07:14 GMT 2
"Haha ok.. ehm normaal kan ik wel tegen alcohol.. Ik wist eerlijk gezegd niet dat het alcohol was. Het leek me lekker.." zei Kuyo. Hij nam een slok en spuugde het eruit. "Ok.. laat ik het maar bij eten houden.." zei hij lachend. 'Ok.. heb ik mezelf weer eens lekker vernederd..' dacht hij. Hij zelf had een kommetje rijst met vlees besteld. Kuyo genoot van het eten.
Isle hield het bij 4 happen en een slokje water. "Iemand nog honger..?"vroeg ze. Ze keek naar haar kommetje met rijst.
|
|
|
Post by antennagirl on Apr 11, 2007 18:53:26 GMT 2
"Ja hoor!" Luna pakte het eten van Isle en de sake van Kuyo en at verder. "Het is echt heerlijk!"
|
|
|
Post by Peanutje on Apr 12, 2007 17:47:18 GMT 2
"Is het ook.." zei Kuyo met een half volle mond. Binnen een paar minuten had hij het al op. "Zo.. ik heb weer genoeg gehad.." zei hij.
Isle lachte even. "Jullie hadden echt honger hè.." zei ze.
|
|
|
Post by antennagirl on Apr 13, 2007 16:48:37 GMT 2
Luna glimlachte en wreef over haar buik. "Nu we klaar zijn kunnen we wel vertrekken, denk ik..." Ze trok Kuyo van zijn kruk af en zei tegen Isle: "Vertel maar waar we heen moeten!"
|
|
|
Post by Peanutje on Apr 13, 2007 17:10:03 GMT 2
"Naar Dzoseka.." antwoordde Isle. Ze stond op. "Dat is wel een hele lange reis.. je moet dus eerst.. nog ocalypta uitlopen en daarna Marac, en daarna eh.." zei Isle Ze dacht even diep na. "Ja.. dat zien we dan want ik onthou ook niet alle plaatsnamen" zei ze daarna.
Kuyo keek even rond. "Gaan we nu..?" vroeg hij
|
|