|
Post by Peanutje on Feb 11, 2007 12:55:57 GMT 2
(Ga hier maar verder met de RP ^^)
|
|
|
Post by diewertje on Feb 12, 2007 15:57:10 GMT 2
''Help help!!'' Schreeuwt Yasha zo hard als ze kan door het vingergrote gat.'Iemand moet dat toch gehoord hebben!' Denkt Yasha tevreden door de door haar gevonden opening.
|
|
|
Post by eentje11 on Feb 13, 2007 15:40:45 GMT 2
Het huilen stond Hane naderbij als het lachen toen ze aankwam in Prion, van het vrolijke en gezelige stadje was bijn niets meer over. Het meeste was verbrandt...en toen drupelde er iets langs haar wang naar benede; tranen, Hane huilde...
|
|
|
Post by Peanutje on Feb 13, 2007 15:52:07 GMT 2
Kuyo stopte even en zag daar Hane staan.. Hij keek terug naar Luna maar daarna naar Hane toe. "Hoi.." Hij zag haar huilen en veegde dus haar tranen weg. "Prion.. tja.." zei hij.
|
|
|
Post by eentje11 on Feb 13, 2007 15:56:02 GMT 2
"Het is verschikkelijk!"jamerde Hane, zich schuldig voelen over het feit dat ze Kuyo, Luna en Yasha alleen had gelaten. "Waar is Yasha?" riep ze geschrokken.
|
|
|
Post by Peanutje on Feb 13, 2007 16:19:09 GMT 2
"Eh... ja..eh We wilden haar net gaan zoeken, hier kunnen we haar nergens vinden.." zei Kuyo. *keek omzich heen* "Luna verwachtte dat het werk van de magiƫrs waren.. ik weet daar eigenlijk niet veel van."
|
|
|
Post by eentje11 on Feb 13, 2007 16:23:05 GMT 2
"Misschien is ze een andere kant op gevlucht!"zei Hane terwijl ze een tranen weg veegte.
|
|
|
Post by antennagirl on Feb 13, 2007 19:28:09 GMT 2
"Jammer genoeg heb ik niets gezien!" Luna zuchte en keek naar de grond. 'Ik was te veel bezig met wegvliegen...' denkt ze schuldig...
Nu speel ik ff met een NPC...
"WE HOREN JE WEL HOOR!" schreeuwt Mayu naar de muur. "Als je ook gevangen zit ga ons dan redden!" *slaat op de muur* "Hoor je me? Ik-wil-naar-huis! NU!"
|
|
kees
Newbie ^^
|
Post by kees on Feb 14, 2007 19:59:00 GMT 2
'' ik wil niet lullig zijn maar waar ben ik hier '' zij dark jezus verward
|
|
|
Post by eentje11 on Feb 14, 2007 20:48:53 GMT 2
"Kuyo heb jij niks gezien dan...?"vroeg Hane hoopvol.
|
|
|
Post by Peanutje on Feb 14, 2007 23:48:46 GMT 2
"Eh.. over Yasha.. nee sorry. Vanuit de lucht kun je niet veel zien.." antwoordde Kuyo Hane. *draaide zich om naar dark jezus* "Eh.. jah Prion.. of eh.. was Prion. Vraagje.. ookal lijk je op iemand die niet wilt helpen maar, zou je ons mee willen helpen met de zoektocht naar Yasha en tegelijkertijd de prinses?" Hij wachtte even niet op de antwoord en draaide zich naar Hane om. "Of jij.. zou jij ons mee willen helpen met zoeken?"
Ondertussen in Dzoseka.. Mayu schreeuwde nog eens: "Halloow! ben je er nog !?!" *bonkte op muur* Arcor had al zijn kracht weer verzameld om op te staan. "pff... het wordt echt tijd voor een opvolger.. met mijn leeftijd. Ach ja.. ik moet niet klagen.." *greep naar zijn hoofd* 'Die kleine rot prinsesje is wel erg lastig..!' dacht hij even. Hij liep de trappen op, langs de kamers van Yasha en Mayu naar de bovenste kamer. Daar ging hij even zittenop z'n stoel.
|
|
|
Post by diewertje on Feb 15, 2007 12:23:52 GMT 2
'Wat hoor ik?!' Denkt Yasha verschrikt. '' Ehm.. hallo..?! Is daar iemand?!'' Zegt Yasha een beetje bang en toch opgelucht.
|
|
|
Post by antennagirl on Feb 15, 2007 17:23:30 GMT 2
"Natuurlijk is hier iemand!" gilt Mayu. "Wat denk jij, dat het hier spookt?" *bonkt op de muur* "Hoor je me? Haal ons hieruit! Mijn vader is vast ongerust!"
|
|
|
Post by Peanutje on Feb 15, 2007 18:09:08 GMT 2
Arcor kreeg hoofdpijn van al dat geschreeuw en gebonk en liep dus naar de kamer van Mayu toe. "Kap eens met dat geschreeuw!" *liep naar Mayu toe en sloeg haar in haar gezicht* "En nu hou je op!" Hij liep terug naar de deur en smijtte hem dicht. Daarna deed hij hem ook nog op slot.
|
|
|
Post by eentje11 on Feb 15, 2007 19:44:04 GMT 2
"Ik doe mee!"zei Hane vrolijk ."Trouwens, als het elvenleger niet op me kan wachten verveel ik me toch aleen maar." Ze lachte, nu ging ze op avontuur met een hele groep!
|
|