|
Post by antennagirl on Apr 13, 2007 17:14:39 GMT 2
Luna keek naar de rest, die nog vrolijk zat te eten. "We moeten toch Yasha zoeken... We kunnen beter opschieten als ze in Dzoseka is!" Ze rilde en zuchtte. "Laten we gaan."
|
|
|
Post by Peanutje on Apr 13, 2007 17:18:46 GMT 2
"Ok we gaan.. kom je ook Hane..?" vroeg Kuyo. En hij sleepte Hane mee. "Ok welke richting precies?" vroeg hij en hij keek om naar Luna en Isle.
|
|
|
Post by antennagirl on Apr 13, 2007 17:21:34 GMT 2
"Uhm..." Luna keek naar alle kleine weggetjes, en koos er tenslotte eentje uit. "Deze, maar het is een gokje!"
|
|
|
Post by Peanutje on Apr 13, 2007 17:31:25 GMT 2
"ok, dan nemen we die." zei Kuyo.
Isle liep erachteraan. "Normaal heb ik een kaart bij me en njaa.. niet dat dat helpt maar ehm.. ik ben laatst met mijn tas in een riviertje gevallen. Dus is de kaart niet echt meer leesbaar" zei Isle daarna
|
|
kokorooracle
Ervaren
Voices from outside confusing me trust only the voice from within for aright future
|
Post by kokorooracle on Apr 13, 2007 18:29:42 GMT 2
"veilige reis jullie... ik hoop dat jullie Yasha vinden" zei Kokoro. ' ik hoop het echt voor ze' dacht ze later nog
|
|
|
Post by antennagirl on Apr 13, 2007 18:34:52 GMT 2
"Dankjewel!" riep Luna nog, en toen werd het flink donker om haar heen. 'We moeten al diep in het bos zijn.' dacht ze
|
|
|
Post by Peanutje on Apr 13, 2007 18:37:24 GMT 2
"Dankje, doei..!" riep Kuyo nog. 'Ik hoop het ook..' dacht Kuyo. Toen het steeds donkerder om hen heen werd stopte hij even. "Zijn we hier wel goed?" vroeg hij hen
|
|
|
Post by antennagirl on Apr 13, 2007 18:39:51 GMT 2
"Uhm..." Luna twijfelde ook... maar toen kwam ze met een goede theorie. "Als we totaal door het bos moeten, moeten we ook door het hart van het gebied, waarschijnlijk zijn we daar nu dichtbij!"
|
|
|
Post by Peanutje on Apr 13, 2007 18:48:52 GMT 2
"Ja het zou best kunnen.." zei Kuyo.
Arcor zat daar weer in z'n stoel. Hij keek in z'n glazen bol en zag Luna, Hane, Isle en Kuyo daar lopen. "Hahaha.. Isle al haal je een heel leger.. het zal je niet lukken.." mompelde hij. 'Eens kijken wat ik nu eens kan gaan doen.' dacht hij even. Hij stond op en pakte z'n boek d'r spreuken. Hij sprak een spreuk uit en liep meteen naar z'n glazen bol. Daarin zag hij dat de spreuk werkte.
De grond beefde en Kuyo schrok. "Wat was dat!" schreewde hij. Monster kwamen de grond uit geklommen. "Ok, wat nu.." zei hij tegen Luna, Isle en Hane.
|
|
|
Post by antennagirl on Apr 13, 2007 18:56:05 GMT 2
Luna sluikte en liep achteruit, maar merkte dat de weg versperd was. "Weglopen is in elk geval geen optie meer!" zei ze paniekerig.
|
|
kokorooracle
Ervaren
Voices from outside confusing me trust only the voice from within for aright future
|
Post by kokorooracle on Apr 13, 2007 21:10:32 GMT 2
* voelt een beving * ' heh wat is dit' dacht Kokoro even "meester voelde u die beving ook niet?" vroeg Kokoro aan Tsubasa.
|
|
|
Post by masterofthehouse on Apr 13, 2007 21:15:50 GMT 2
' beving?' Tsubasa waar heeft ze het over? vroeg Katsutoshi aan Tsubasa. ' wees stil, ja ik voelde de beving, maar er hangt een duivelse energie in lucht en het bevalt me niet' zei Tsubasa tegen Katsutoshi. "Kokoro doe je ogen dicht en voel eens heel goed, als het goed is moet je het ook voelen" zei Tsubasa serieus. 'wat denk je wel niet, die leerlingen van jou kunnen dat nog niet, of heb je weer eens eentje voor getrokken' Zei Katsutoshi 'ik trek niemand voor alleen Kokoro is verder dan de rest' zei Tsubasa.
|
|
|
Post by Peanutje on Apr 14, 2007 12:02:01 GMT 2
"Nee, wegelopen is inderdaad geen optie meer.." zei Kuyo. Hij keek om zich heen. De monsters kwamen van alle kanten.. ze waren zo zwart als schaduw en hadden rode ogen. Wat ze precies waren wist kuyo eigenlijk niet. "En nu..? Wat zijn het eigenlijk voor een beesten.." vroeg hij.
"Als we nu niets doen dan vrees ik dat we zo niet eens meer bestaan." zei Isle Ze werd even stil en zat te denken aan een strategie die ze misschien wel uit kan voeren.
|
|
kokorooracle
Ervaren
|
Post by kokorooracle on Apr 14, 2007 16:30:10 GMT 2
' het komt van de kant van waar Ilse Kuyo, Luna, Hane naartoe waren' dacht Kokoro "meester ik ga even kijken wat in het bos te zien is"zei Kokoro rustig. "ik kom wel na een uurtje terug ofzo" zei Kokro daarna * wil al gaan rennen, maar Tsubasa stopt haar* "is er iets meester" vroeg Kokoro.
|
|
|
Post by masterofthehouse on Apr 14, 2007 16:44:26 GMT 2
"eerst voordat je gaat wil je aan iemand voorstellen."zei Tsubasa. 'ga je haar nou al aan iemand koppelen ' zei Katsutoshi tegen Tsubasa. 'nee dat niet, maar alleen reizen is ook al zo saai' zei Tsubasa. 'vandaar, je laat haar kennis maken met Yukirin he'zei Katsutoshi 'ja dat ga ik doen en dan gaan wij terug naar huis' zei Tsubasa. 'gaan we dan al naar Marac! We hebben niet eens veel mensen ontmoet ' zei Katsutoshi 'jij hebt deze keer pech' zei Tsubasa * doet zijn handen uit de mouwen en spreid zijn armen naar voren* " Yukirin Yumede kom tevoorschijn en maak eens kennis met Kokoro Amini" zei Tsubasa. fel licht komt tevoorschijn en verblind de boel een beetje. na het felle licht komt er een jong meisje tevoorschijn. "Kokoro dit is Yukirin Yumede, zij is een oud leerling maar stierf nogal jong" zei Tsubasa. 'en door wie kwam dat' zei Katsutoshi plagend. 'HOU JE MOND' zei Tsubasa. *kijkt naar Yukirin en dan naar Kokoro*
|
|