|
Post by masterofthehouse on Apr 7, 2007 20:07:39 GMT 2
' zo laten we eens zien wat er te zien is' denkt Tsubasa *kijkt naar beneden* Tsubasa denkt aan zijn vroegere leerlingen. ' heey is dat niet een van mijn leerlingen' ' Waar pieker je nu over?' zei Katsutoshi tegen Tsubasa in zijn gedachte. " nergens over alleen kijk naar onder en zie zelf" zei Tsubasa tegen Katsutoshi. ' ' * Katsutoshi kijkt mee naar beneden* ' ben je zo blind geworden dan. zie dat niet dat die zogenaamde leerling van van Kokoro is' zei Katsutoshi tegen Tsubasa " nu je het zegt ze lijkt er wel op" zei Tsubasa
|
|
|
Post by Peanutje on Apr 7, 2007 21:01:15 GMT 2
Isle antwoordde met: "Sorry.. het was niet mijn bedoeling om je te laten schrikken. Er is wel iets maar dat leg ik later uit.. maar is er iets met jou..? Aangezien Kuyo het raar vond enzo..nou ja aan zijn gezicht te zien dan dacht ik dat ik maar 's achter je aan moest." Ze was daarna een paar minuten stil.
Kuyo keek van een eindje verderop naar Isle en Kokoro. 'Wat gaat Isle eigenlijk wel niet doen.. eerst wou ze Mayu zoeken en nu.. jah..' dacht Kuyo. Kuyo ging maar eens zitten. "Tja dit kan wel even duren volgens mij.." zei kuyo tegen de rest.
|
|
kokorooracle
Ervaren
Voices from outside confusing me trust only the voice from within for aright future
|
Post by kokorooracle on Apr 8, 2007 12:37:26 GMT 2
"maakt niet uit" zei kokoro rustig "ik vergat nog even te zeggen dat ik nog naar mijn meester moet voor iets belangrijks te moeilijk om uit te leggen"ging kokoro verder. 'ik hoop dat hij niet te lang moet wachten 'dacht kokoro "oh voordat ik het vergeet sorry dat ik zomaar wegliep"zei kokoro
|
|
|
Post by Peanutje on Apr 8, 2007 14:46:48 GMT 2
"Maakt niet uit.. geloof.. ik zal het doorgeven aan hen.." zei Isle. Ze stond daar even stil. "Dan ga ik terug.. doei" zei ze daarna. Ze transformeerde in phoenix en vloog een eind terug naar waar de rest stonden. Daar was ze weer gewoon mens. "Ze moest naar haar meester.." zei Isle rustig tegen hen.
|
|
kokorooracle
Ervaren
Voices from outside confusing me trust only the voice from within for aright future
|
Post by kokorooracle on Apr 8, 2007 15:04:55 GMT 2
"haie het was leuk om jullie te kennen "zei kokoro rustig *loopt rustig verder 'heey wat is dat daar? En wat ruik ik? Het is wel lekker.'dacht kokoro. *loopt in de richting van de geur*
|
|
|
Post by masterofthehouse on Apr 8, 2007 15:14:08 GMT 2
*kijkt naar kokoro* "waar gaat ze naar toe?"zei Tsubasa *kijkt een eind verder op* 'ze gaat naar dat eettentje toe' zei Katsutoshi * snif snif * "nou wat er daar ook is, het ruikt wel lekker, ik ga haar daar wel verwelkomen" zei Tsubasa zacht 'aaah geen schrikken laten jij bent saai'zei Katsutoshi plagerig "jij was degene die zei dat ik haar niet moest laten schrikken" zei Tsubasa opgefokt. 'klopt, omdat het jou stijl niet is maar de mijne' zei Katsutoshi. "grapjas" zei Tsubasa
|
|
kokorooracle
Ervaren
|
Post by kokorooracle on Apr 8, 2007 15:19:03 GMT 2
"aah daar is het al, het is een eettentje, nou verklaart wel de geur, vraag me af wat ze daar allemaal hebben" zei Kokoro * rent naar het eettentje toe* 'daar zit nog iemand, blijkbaar is het zo'n buurt eettentje of zo iets' dacht Kokoro.
|
|
|
Post by Peanutje on Apr 8, 2007 16:49:36 GMT 2
"Ow ok.. " mompelde Kuyo nog op wat Isle zei. Hij keek op naar de lucht. De zon begon al op te komen. "Nooit gedacht dat we zolang op zijn gebleven.." zei hij. Hij gaapte even. "We zouden nu al kunnen gaan weetje.. of zijn jullie ook nog zo moe als ik ben..?" vroeg Kuyo aan Luna, Hane en Isle.
|
|
|
Post by antennagirl on Apr 9, 2007 17:32:06 GMT 2
Luna stak haar neus de lucht in: "Ik heb eigenlijk..." Snoof eens diep... "ENORME HONGER!" Ze wees naar de plaats waar Kokoro net verdween en riep "En daar is eten! Zeg nou zelf, je kunt niet avonturieren met een lege maag."
|
|
|
Post by Peanutje on Apr 9, 2007 19:36:49 GMT 2
"Nee inderdaad.. dat wordt dus eh.. eten..?" vroeg Kuyo. Hij de kant op van waar de geur vandaan kwam. "Zover lopen.." zei hij mompelend
Isle zei: "Ik heb eigenlijk ook honger.. na een dag ofzo niet te hebben gegeten.."
|
|
kokorooracle
Ervaren
|
Post by kokorooracle on Apr 9, 2007 19:45:51 GMT 2
'wacht eens even, is dat... jah volgens mij wel' dacht kokoro even. "meester Tsubasa!!!" schreeuwde Kokoro in de verte.
|
|
|
Post by masterofthehouse on Apr 9, 2007 19:51:28 GMT 2
*kijkt om in de richting van het geschreeuw* "aah Kokoro jij bent het, lang niet gezien meid"zei Tsubasa rustig. "kom mee eten je zal wel honger hebben van het reizen" zei hij * schuift een kom met teriyaki naar rechts*
|
|
kokorooracle
Ervaren
|
Post by kokorooracle on Apr 9, 2007 19:53:23 GMT 2
"meester dat kan ik niet aannemen ik haal zelf wel" zei Kokoro *loopt het tentje binnen*
|
|
|
Post by masterofthehouse on Apr 9, 2007 19:56:42 GMT 2
* legt de kom neer* "Kokoro" zei Tsubasa * staat op en grijpt Kokoro's pols* "eet nou maar, en doe niet moeilijk over een kom" zei Tsubasa 'zo gaan we meisjes nou ook al dwingen om iets te eten'zei Katsutoshi tegen Tsubasa in zijn hoofd. 'niemand heeft jou gevraagd om mee te doen' zei Tsubasa tegen Katsutoshi.
|
|
kokorooracle
Ervaren
|
Post by kokorooracle on Apr 9, 2007 19:59:58 GMT 2
"als u erop staat dat ik het moet eten" zei Kokoro *loopt terug naar het tafeltje en gaat zitten* 'huh wie zijn dat' dacht Kokoro *kijkt beter in de richting waar ze eerst vandaan kwam*
|
|