|
Post by eentje11 on Mar 28, 2007 20:24:41 GMT 2
"Nou als je eerst uilegt wat we moeten doen kijken we daarna wel of er een beloning nodig is."zei Hane die normaal ook geen beloningen aannam.
|
|
|
Post by Peanutje on Mar 28, 2007 20:40:59 GMT 2
Isle zuchtte even. "Wat ik jullie vraag dat is niet echt iets makkelijks.. komt de naam Arcor bekend voor? Want dan zou ik zeggen dat als jullie me willen helpen jullie tegen hem zouden moeten strijden.." zei ze op een rsutige manier.
Kuyo keek van Isle naar de rest. "Arcor? komt me niet bekend voor.."
|
|
kokorooracle
Ervaren
Voices from outside confusing me trust only the voice from within for aright future
|
Post by kokorooracle on Mar 30, 2007 19:44:29 GMT 2
'nou zit ik dan in de middle of nowhere...' 'vraag me af waar de zee ergens ligt...' 'nou kom er niet achter door hier te blijven staan' * Kokoro loopt verder het woud in* 'laten we hopen dat ik iemand vind die mij de weg naar de zee kan wijzen'
|
|
|
Post by Peanutje on Mar 30, 2007 21:13:53 GMT 2
Kuyo zag dat Kokoro wegliep en dacht: 'Waar gaat ze heen..?' "Waar ga je heen? Je zou toch met ons mee lopen naar de dichtbijzijnde stad.." zei Kuyo tegen Kokoro.
|
|
|
Post by antennagirl on Apr 1, 2007 10:31:50 GMT 2
Ondertussen dacht Luna na over die Arcor, en besefte dat ze ooit over hem had gehoord... "Ik wel! Maar ik weet alleen niet meer waar!" Luna was blij met de ontdekking.
|
|
|
Post by Peanutje on Apr 1, 2007 10:49:13 GMT 2
Isle glimlachte even maar dat veranderde weer. "Maar dan weet je vast ook over zijn slechte daden en al zijn slechtheid.. waardoor je misschien toch niet meer zou willen helpen?" vroeg ze. Ze keek naar de grond afwachtend op het antwoord.
Kuyo wist even niet of Kokoro dat nou hoorde of niet. 'Ach ja.. misschien duurt het reizen met ons voor haar te lang.. Laat dan maar..' dacht hij
|
|
|
Post by antennagirl on Apr 2, 2007 17:00:06 GMT 2
Luna hoefte niet eens na te denken "Ik help! Ook al houd ik niet zo van mezelf in de problemen helpen..." Ze keek in Kuyo's richting "Kuyop gaat ook mee, hij heeft geen huis meer en wou zo en zo al achter Yasha aan!"
|
|
|
Post by Peanutje on Apr 2, 2007 18:06:38 GMT 2
Kuyo keek naar van Luna naar Isle. "hè, wat? ow.. ja Tuurlijk help ik mee.." Zei hij met een glimlach.
Isle keek hen hoopvol aan. "Dat is mooi" zei ze. Ze was even stil.. Daarna zei ze: "Jullie zijn wel de eersten die mee willen helpen.. en ik ben jullie hulp zeer dankbaar. Ik weet trouwens wel waar Arcor leeft en ik kon helaas Mayu niet redden." Ze keek even bedroefd. "Ze.. ze werd zo meegenomen. En ik kon niks doen.. ik ben Arcor maar gevolgd en ik kwam dus in Dzoseka.. jullie weten wel waar dat is toch? Maar goed, als je al een keer in Dzoseka bent geweest.. de eh.. stad der torens dan is de hoogste toren de woonplekje van Arcor.." zei ze een paar minuten later.
|
|
|
Post by antennagirl on Apr 3, 2007 20:06:05 GMT 2
Luna trok wit weg. "Ik weet waar Dzoseka is ja... maar dat is niet echt de fijnste plaats om heen te gaan." Ze slikt en kijkt naar Kuyo. "Durf jij dat?"
|
|
|
Post by Peanutje on Apr 3, 2007 21:36:23 GMT 2
"Ik weet niet eens waar dat ligt.. zover mijn mensenkennis." mompelde Kuyo. Hij zuchtte even. "Maar ik durf alles wel aan." zei hij met niet alle zekerheid. Hij ging even zitten. "Heeft dit haast.. ik bedoel nou ja.. wanneer vertrekken we?" vroeg hij.
|
|
|
Post by antennagirl on Apr 4, 2007 17:43:40 GMT 2
"Zo snel, mogelijk, denk ik..." aarzelde Luna. Ze keek naar Isle.
|
|
|
Post by Peanutje on Apr 4, 2007 18:01:46 GMT 2
"Als het kan.. en ja er zit wel haast bij.. Want je weet maar nooit wat Arcor van plan is. Tenzij jullie dit niet de perfecte timing vinden en willen gaan slapen dan eh.. snap ik dat." zei Isle. Ze zuchtte weer. "Ik ben ook moe.. ik heb de hele dag rondgevlogen en gezocht naar wat hulp.. maar tja.. ze wouden het niet opnemen tegen je weet wel." Ze zakte door haar knieën en ging daarna op de grond zitten. Isle keek op naar Luna, Hane en Kuyo. "Ik ben jullie er echt dankbaar voor dat jullie me willen helpen." zei ze.
|
|
kokorooracle
Ervaren
Voices from outside confusing me trust only the voice from within for aright future
|
Post by kokorooracle on Apr 7, 2007 17:43:48 GMT 2
' ik hoop dat de mensen die ik net heb ontmoet het niet erg vinden dat ik ergens anders heen ga, ik moet gewoon mijn meester weer vinden, alleen hij kan weten wat er mij overkomt' dacht kokoro *zucht* "alleen reizen is niet bepaald leuk maar dit moet ik doen" zei kokoro tegen haar zelf * kokoro loopt verder en legt haar handen achter haar rug*
|
|
|
Post by Peanutje on Apr 7, 2007 17:49:49 GMT 2
Kuyo draaide zich weer om. Hij zag Kokoro steeds verder wegvagen. 'Wat zou er met haar zijn dat.. ze haast heeft. En wou ze niet naar de stad gaan..? Dat is toch de andere kant op..?' dacht Kuyo even. Kuyo snapte het even niet. "nah.. ik kan haar nu toch niet meer tegen houden" mompelde hij.
Isle keek opzij en zag een meisje dus steeds verder van hen af lopen. "ik kan haar tegen houden.. misschien dat er iets is.." zonder dat kuyo iets zeggen kon vloog ze als een phoenix naar d'r toe. ze landde voor haar en zei daarna: "hoi.."
|
|
kokorooracle
Ervaren
|
Post by kokorooracle on Apr 7, 2007 19:26:34 GMT 2
*schrikt* " waaahh laat me niet schrikken alsjeblieft" schreeuwde kokoro ' die zag ik niet aankomen' "ja hoi wat is er iets mis???" zei kokoro rustig
|
|