kees
Newbie ^^
|
Post by kees on Mar 21, 2007 21:22:33 GMT 2
'' nee ga maar snel weg ik heb belangrijkere zaken te doen'' dark jezus draaide zig om en ging naar binnen
|
|
|
Post by Peanutje on Mar 21, 2007 21:24:45 GMT 2
"Alsjeblieft.. we kunnen toch niet.. met z'n vieren hier buiten rondzwerven?" *keek hem zielig aan*
|
|
|
Post by antennagirl on Mar 21, 2007 21:25:06 GMT 2
Luna gaapte en liep naar een stevige boom. "Mijn bed!" riep ze hard. *klimt in de boom en gaat liggen op een tak*
|
|
|
Post by Peanutje on Mar 21, 2007 21:29:48 GMT 2
"Nou in ieder geval heb jij al een bedje gevonden..hmpf.." Hij keek om zich heen. Nah ik ga wel.. onder die boom zitten. Hij liep naar de boom toe waar hij onder wou liggen.
|
|
|
Post by antennagirl on Mar 21, 2007 21:33:30 GMT 2
"Niet onder mijn-" begint Luna. *ziet dat Kuyo naar een andere boom loopt* "Okee, ik wou je gewoon waarschuwen dat ik wel eens uit bomen val..."
|
|
|
Post by Peanutje on Mar 21, 2007 21:35:21 GMT 2
*draaide zich om* "Haha, ja dat wist ik nog wel van vorige keer.." Hij ging onder de boom liggen. 'Nu nog hopen dat ik hier wel veilig lig..' dacht hij.
|
|
|
Post by antennagirl on Mar 21, 2007 21:38:35 GMT 2
"Weltrusten! Ook jij Dark Jezus!" *sluit haar ogen*
|
|
|
Post by Peanutje on Mar 21, 2007 21:57:44 GMT 2
"Weltrusten Allemaal!" zei Kuyo nog. Ook hij sloot zijn ogen en viel binnen een paar minuten in slaap.
(Npc'er:) Isle zag dat het al avond was en greep d'r kans om te transformeren in een phoenix. Als phoenix vloog ze de lucht in op zoek naar hulp. 'Alleen ik weet het, ik weet waar Mayu is.. ik moet hulp gaan halen' dacht ze.
|
|
|
Post by antennagirl on Mar 24, 2007 19:59:03 GMT 2
BOEM! "Auw!" riep Luna. *wrijft zich over haar hoofd en kijkt naar boven* "Weer gevallen..." *ziet iets groots in de lucht* 'Ik kan beter Kuyo wakker maken!' dacht ze geschrokken.
|
|
|
Post by Peanutje on Mar 24, 2007 23:06:04 GMT 2
Kuyo werd wakker en zag dat Luna weer 's op de grond is gevallen. Hij stond op en liep naar haar toe. "Gaat het.." mompelde hij slaperig.
Isle kon niet veel door de bomen zien maar toch kon ze nog net een mens en een elf engel zien. Ze ging landden en zag daarna ook nog 2 anderen: een elf en een mens.
Kuyo hoorde iets en draaide zich om. "Wat is dat.." *wees naar Isle*
|
|
|
Post by antennagirl on Mar 26, 2007 17:07:08 GMT 2
"Uhhh...", Luna keek op en dacht na, tegelijkertijd greep ze haar hoofd vast. 'Die hoofdpijn is dodelijk! Ik kan nu echt niet meer nadenken!'
|
|
|
Post by Peanutje on Mar 26, 2007 21:02:04 GMT 2
"Gaat het wel.. " zei Kuyo tegen Luna.
Isle veranderde van phoenix naar een mens en kwam naar hen toe lopen. "Goede avond, mijn naam is Isle en ik heb dringend hulp nodig.." zei ze heel rustig.
|
|
|
Post by eentje11 on Mar 27, 2007 17:43:04 GMT 2
"Wohoho, dit gaat erg vlug, eerst valt ereen uit een valt er iemand uit een boom en nu worden we alweer om hulp gevraagt. En zo goed heb ik niet eens geslapen."Hane zuchte.
|
|
|
Post by antennagirl on Mar 27, 2007 19:29:59 GMT 2
"Hulp waarmee?" Luna keek nieuwsgierig naar het persoon tegenover haar. Dan naar Hane "Sorry, ik val wel eens vaker uit bomen, maar ik heb alleen een beetje hoofdpijn dat gaat wel over..."
|
|
|
Post by Peanutje on Mar 27, 2007 21:07:29 GMT 2
"Weten jullie het al over de verdwijning van Mayu? Nou ik wilde gaan zeggen dat ik weet waar ze is alleen.. ik kan niet tegen die persoon op die haar gevangen houdt." antwoordde Isle 'Nu de vraag of zij zouden kunnen helpen..' dacht Isle Ze pakte haar tasje die ze altijd wel bij zich had. "Ik kan jullie ook belonen voor hulp.." zei ze daarna
|
|