|
Post by Peanutje on Mar 18, 2007 16:24:46 GMT 2
"Ik ben Kuyo en dat zijn Luna en Hane" *wees naar Hane en Luna* "Om hulp?" Hij dacht weer even aan de ontvoering van de prinses en de verdwijning van Yasha. *zucht* "Weet jij al over de verdwijning van Mayu.. prinses van Tironic..? en.." Hij keek Kokoro even aan en zei daarna: "Heb je misschien een meisje gezien dat kan vliegen en.. wacht misschien is dat Yasha die je hoordde.. misschien is ze toch hier in de buurt." Hij draaide zich om naar de anderen. "Maar dat is alleen wat we kunnen hopen.." mompelde hij en hij draaide zich weer om naar Kokoro
|
|
kokorooracle
Ervaren
Voices from outside confusing me trust only the voice from within for aright future
|
Post by kokorooracle on Mar 18, 2007 16:43:26 GMT 2
"Mayu en Yasha?"zei Kokoro "kan je misschien vertellen waar ze naartoe is gerend of weet ik het wat er gebeurt is. want wat ik namelijk hoorde was zwak en zacht. Ik hoop wel voor jullie dat het hun zijn. 'dat hoop ik echt voor ze' *krijgt weer een gevoel* 'wat is dit toch??? het is nogal irritant'
|
|
|
Post by Peanutje on Mar 18, 2007 16:48:41 GMT 2
"Eh.. ja dat is nogal moeilijk te vertellen.. Mayu ken ik zelf persoonlijk niet en Yasha..? Die zagen we niet meer nadat er een ongeluk is gebeurt. Er was namelijk een zeg maar regenbui maar dan van vuur in mijn dorpje Prion.. en Yasha wou het verdedigen met haar schild en daarna eh.. tja.. ik weet het eigenlijk allemaal niet meer precies." zei hij *zucht* "Luna had het gevoel dat er iemand hier achter zat een kwaadaardig iemand.." Kuyo was even stil en zei daarna: "Het is te hopen dat hen niks is overkomen.."
|
|
|
Post by antennagirl on Mar 19, 2007 21:01:10 GMT 2
Luna knipperde en keek op naar Kuyo: "Ik dacht net, als ik eerder had geweten dat dit gebeurde had ik kunnen kijken naar waar ze heen zou gaan. Maar het is al gebeurt!" *slaat zichzelf voor haar hoofd en gaat verder mompelend* "Dit beïnvloed mijn denken..."
|
|
|
Post by Peanutje on Mar 19, 2007 21:07:50 GMT 2
"Niemand had dit kunnen weten dus ook jij niet Luna. We kunnen er niks aan doen.. Het enige wat we nu kunnen doen is naar haar zoeken.." zei Kuyo. *zucht weer* Hij keek naar de lucht. "Het begint al aardig donkerder te worden.." zei hij.
|
|
|
Post by eentje11 on Mar 20, 2007 17:27:08 GMT 2
"Nou, waar wachte we op? Kom op doorlopen." zei Hane snel, met het bange gevoel dat er misschien iets met de prinses of Yasha kon gebeuren. En de tijd stond ook niet stil....
|
|
|
Post by Peanutje on Mar 20, 2007 17:39:31 GMT 2
"OK, ok.." zei Kuyo. Hij liep al verder en kwam bij een huisje aan waarvan de muren van hout zijn en het dak van riet. Hij draaide zich naar de rest toe. "Ehm.. ik ben nogal moe en het begint al aardig donkerder te worden.. het zal dan waarschijnlijk al laat zijn. Dus, zullen we daar aankloppen of hebben jullie liever iets anders..?" vroeg hij. *gaapt*
|
|
|
Post by eentje11 on Mar 20, 2007 18:01:58 GMT 2
"Jaah, laten we dat maar gaan doen. Ik heb ook geen zin om in het donker buiten te wandelen..."zei Hane
|
|
|
Post by Peanutje on Mar 20, 2007 18:11:07 GMT 2
"ok." zei Kuyo. Hij liep naar het huisje en draaide zich daarna weer terug naar de rest om. "Ehm.. hoe wou je dit doen? Ik bedoel kloppen?" Hij draaide zich weer om en liep naar de deur dat van vastgebonden takken gemaakt is. "Hallo? Is daar iemand..?" riep hij Hij wachte even op reactie die hij niet kreeg. Hij deed de deur open want er zat toch geen slot aan en liep naar binnen. Kuyo liep weer naar buiten en zei: "We kunnen hier wel rusten, dit is volgens mij en leegstaand huisje.."
|
|
|
Post by eentje11 on Mar 20, 2007 18:18:33 GMT 2
"He gedsiederie, er is amper licht hier!"zei Hane. Wachten was niet haar sterkste punt maar nu wou ze eerst kijken of het huis geen eigenaar had."Straks komt er iemand, misschien mogen we hier wel helemaal niet zijn!!!"
|
|
|
Post by antennagirl on Mar 21, 2007 20:51:47 GMT 2
Luna keek verlangend naar het enige bed in het huisje: "Wie gaat daarin?" *wijst naar het bed*
|
|
|
Post by Peanutje on Mar 21, 2007 21:03:15 GMT 2
"pff... ik heb geen idee.. en tja zoals Hane al zei het kan zijn dat er straks wel iemand hier woont en.. tja zin in gedonder heb ik niet alhoewel ik wel moe ben." zei Kuyo *gaapt* Hij dacht even na. "Al lijkt dit wel verlaten.. dus ehm.. wie gaat daar slapen?"
|
|
kees
Newbie ^^
|
Post by kees on Mar 21, 2007 21:11:48 GMT 2
''mischien ik wel en stop mij te volgen op plekken waar ik ben''
*zegt darkjezus erg boos*
|
|
kees
Newbie ^^
|
Post by kees on Mar 21, 2007 21:14:39 GMT 2
'' weet je waarom dit is MIJN HUIS ''
|
|
|
Post by Peanutje on Mar 21, 2007 21:19:22 GMT 2
Kuyo schrok en draaide zich om. "Dat was toeval, we wisten niet dat dit jouw huisje was." *zucht* "We zijn moe.. en we willen rusten, mogen we niet alleen voor 1 nachtje hier verblijven?" vroeg Kuyo
|
|