|
Post by Peanutje on Mar 11, 2007 23:59:36 GMT 2
Kuyo keek van Luna naar de lucht en zei daarna op een plagerig toon: "Nee, het gaat nog niet regenen.." Hij wist eigenlijk niet dat ze dat misschien wel om een andere reden deed. "Maar eh.. hoever is het nog naar je huis toe?" vroeg hij nogmaals aan Hane
|
|
|
Post by eentje11 on Mar 12, 2007 19:22:12 GMT 2
"Niet zo heel ver, een paar metertjes! Als we rustig aan doen zijn we er over uhm.." *Begint te rekenen* "Een half uurtje denk ik!" Zei Hane
|
|
|
Post by Peanutje on Mar 12, 2007 22:12:35 GMT 2
"Een half uurtje.. " Kuyo stopte even met lopen. *zuchtte* "pff.. dat is nog wel een eindje lijkt me dan.. njaa we hebben in ieder geval de tijd zolang Yasha en eh.. de prinses enzo.. niets mankeert toch?"
|
|
|
Post by eentje11 on Mar 13, 2007 16:14:47 GMT 2
"Jah, denk het wel!" Ze dacht na; "Als we op dit tempo door lopen, misschien een kwatiertje."
|
|
|
Post by Peanutje on Mar 13, 2007 16:27:11 GMT 2
"Mooi, dan kan ik zo wel even uitrusten" zei Kuyo met een glimlach. Hij liep keek om zich heen. 'Het is hier wel mooier dan het in Prion is.. nu al helemaal' dacht hij. *zuchtte weer*
|
|
|
Post by antennagirl on Mar 13, 2007 19:55:08 GMT 2
"Maar hoe weet je of hun nog niets mankeert?", begon Luna mijmerend... *schrikt van haar eigen gedachten* "Ik hoop het niet..."*rilt*
|
|
|
Post by Peanutje on Mar 13, 2007 22:20:55 GMT 2
"Ik hoop het ook niet.." zei Kuyo. Hij vertapte zich waardoor hij viel. Al snel stond hij weer op. "Haah.. ongelukje.," Hij liep daarna weer rustig door..
|
|
kokorooracle
Ervaren
Voices from outside confusing me trust only the voice from within for aright future
|
Post by kokorooracle on Mar 18, 2007 15:52:46 GMT 2
als kokoro door het woud loopt. begint ze een raar gevoel te krijgen *gedachte* he wat is dit. het lijkt of iets niet bepaalt goed is. Kokoro loopt in de richting waar ze het gevoel vandaan komt. "HELP HELP" hoort ze... wie is daar??? waar ben je??? roept Kokoro
|
|
|
Post by Peanutje on Mar 18, 2007 15:56:35 GMT 2
Kuyo hoorde iets. "Hoorden julie dat ook?" Hij keek Luna en Hane aan. Hij liep even een stukje verder en zag daar Kokoro staan. 'Wie is dat?' vroeg hij zich in zijn gedachten af..
|
|
kokorooracle
Ervaren
Voices from outside confusing me trust only the voice from within for aright future
|
Post by kokorooracle on Mar 18, 2007 15:57:33 GMT 2
misschien is het niks en had ik me het verbeeld zei kokoro tegen haal zelf. nou ja laat ik maar een andere route nemen. des eerder ik bij een stad, des de beter vind ik het, het weer ziet er niet bepaald goed uit... nou ja...
|
|
|
Post by Peanutje on Mar 18, 2007 16:00:23 GMT 2
Kuyo hoorde dat ze iets zei maar wist alleen niet wat. "Zoek je iets of iemand?" riep hij door het woud naar Kokoro bedoeld. Hij liep haar richting op en wachtte op haar antwoord af.
|
|
kokorooracle
Ervaren
|
Post by kokorooracle on Mar 18, 2007 16:01:25 GMT 2
Kokoro draait zich om, en ziet een aantal mensen staan. *gedachte* vraag me af wie dat zijn, misschien kunnen zij mij de weg naar de stad wijzen. Kokoro loopt naar de mensen toe en vraagt: Sorry mag wat vragen? Waar is de dichtbij zijnde stad?
|
|
kokorooracle
Ervaren
|
Post by kokorooracle on Mar 18, 2007 16:05:45 GMT 2
huh ow ja eigenlijk wel, volgens mij hoorde ik iemand om hulp roepen, maar dat is nu weer weg, althans ik hoor het niet meer. antwoordde Kokoro. en sorry dat ik niet eerder antwoordde. ik ahd nog even wat in mijn hoofd zitten.
|
|
|
Post by Peanutje on Mar 18, 2007 16:09:12 GMT 2
"Ow.. dat maakt niet uit. " zei hij met een glimlach. Hij dacht even na. "ehm.. dichtsbijzijnde stad... waarschijnlijk bedoel je Tironic, toch? Dat is dan ergens die kant op" *wees welke kant op* "Maar, je kunt wel met ons meelopen als je wilt want.. wij zijn eh.. op zoektocht en we moeten waarschijnlijk ook daar langs." zei Hij
|
|
kokorooracle
Ervaren
|
Post by kokorooracle on Mar 18, 2007 16:17:51 GMT 2
is goed dan is het tenminste niet zo saai... in je eentje naar iets zoeken is echt vet saai. alleen heb ik zo'n raar gevoel dat iemand om hulp roept. * draait zich even om en dan weer terug naar de mensen waar tegen ze zat te praten* trouwens ik ben Kokoro Amini. Hoe heten jullie?
|
|