kokorooracle
Ervaren
Voices from outside confusing me trust only the voice from within for aright future
|
Post by kokorooracle on May 3, 2008 19:22:05 GMT 2
Kokoro zuchtte. Yukirin lachte. "Ja, ik ben een geest. Wees maar niet gerust ik doe niks hoor" "Alsof jij een vlieg kwaad kan doen" Plaagde Kokoro
|
|
|
Post by Peanutje on May 3, 2008 19:25:08 GMT 2
"Hmhm ok, ik heb nooit eerder een geest ontmoet." zei Kuyo. Hij keek even naar wat de rest deed. "Nou, laten we erin stappen hè.." mompelde hij. Ook Kuyo liep naar het beest toe en klom.
"We kunnen niet lang blijven dus..! " riep ze naar de anderen
|
|
kokorooracle
Ervaren
Voices from outside confusing me trust only the voice from within for aright future
|
Post by kokorooracle on May 3, 2008 19:36:29 GMT 2
Kokoro knikte ze liep naar de mond van de walvis, even twijfelde of ze naar binnen moest lopen Yukirin werd het getwijfel van Kokoro een beetje beu, ze duwde Kokoro gewoon naar binnen en vloog naar binnen . "Kokoro schaam je normaal ben je niet zo'n angsthaas." "Maar, dat is wel een hele grote walvis!" zei Kokoro. "Kom we gaan gewoon wie is de kapitein van dit schip?" vroeg Yukirin
|
|
|
Post by Peanutje on May 3, 2008 19:40:26 GMT 2
Isle lachte van binnen om Kokoro en Yukirin.
"Ehm, Nadi.. denk ik.. neem ik aan toch..?" zei hij met onzekerheid en wees naar de jongen die nog aan de kant stond. "Hij heeft er in ieder geval voor gezorgd, dat we vervoer hebben.." zei hij daarna.
|
|
kokorooracle
Ervaren
|
Post by kokorooracle on May 3, 2008 19:46:22 GMT 2
"Oke," zei kokoro twijfelend 'Waarom moet het nou in de mond van de walvis zijn' TT_TT Kokoro zuchtte "Laten we gaan! Arcor zal boeten voor de daden die hij verricht heeft" zei Yukirin vastbesloten
|
|
|
Post by Peanutje on May 3, 2008 19:51:55 GMT 2
(sorry shereen en yasmin, maar ik moet jullie characters meespelen..)
Zo stapte het groepje in de mond van de walvis. Door de beweging die de walvis maakte viel Kuyo. "Whoo, rustig aan.." zei hij.
Isle wilde niet blijven staan, dus ging ze zitten. "Kokoro en Yukirin..? Wat gaan jullie eigenlijk precies tegen Arcor doen..?" vroeg ze voorzichtig
|
|
kokorooracle
Ervaren
|
Post by kokorooracle on May 3, 2008 20:00:05 GMT 2
Yukirin keek een beetje bedroefd. Ze haalde even diep adem en antwoorde daarna de vraag. "Arcor is de reden dat ik stierf. Toen Kokoro en ik aan het training waren, overviel hij ons. Tsubasa-sensei heeft Kokoro nog kunne redden van hem maar voor mij was het net te laat. Ik stierf the ochtend nadat ze mij in het ziekenhuis hebben geplaats" Kokoro keek woest, ze kneep even in haar vuisten,ze wist niet eens dat ze openlagen. "Arcor heeft ook op Tsubasa-sensei een vloek achtergelaten. Sensei zei dat in mij nog iets zat dat hem kon redden. Alleen ik heb zelf nog geen idee hoe ik die andere ik eruit kan halen..." Kokor stopte even met uitleggen "Arcor is de enige die de andere ik uit kan halen en Tsubasa-sensei kan redden. 'Rotzak'
|
|
|
Post by Peanutje on May 3, 2008 20:05:00 GMT 2
Isle en Kuyo luisterden aandachtig. Nadat Yukirin en Kokoro uitgepraat waren liep Kuyo naar Kokoro toe en zette zijn hand op haar linkerschouder. "Het komt goed.."zei hij daarna.
Isle bleef even stil. "Dus.. hij.. eh..hmm.. lastig" mompelde ze daarna..
|
|
kokorooracle
Ervaren
|
Post by kokorooracle on May 3, 2008 20:07:36 GMT 2
Kokoro lachte even. "weetje als je zo hoort wat iedereen meemaakt, dan lijkt het niet zo erg, ookal is het heel erg"
|
|
|
Post by Peanutje on Jun 15, 2008 15:44:43 GMT 2
"Het is erg.." zei Isle. Voor ze het wisten waren ze al overgestoken. "Hee, we zijn er volgens mij." zei ze daarna. De walvis opende zijn mond. Isle en Kuyo stapten uit, en keken in het rond. "Waar zijn we?" vroeg Kuyo
|
|
kokorooracle
Ervaren
|
Post by kokorooracle on Jun 15, 2008 15:54:49 GMT 2
"Geen idee" Kokoro keek rond. 'Waar het ook is het geeft me een heel erg akelig gevoel' Kokoro keek naar Yukirin en toen weer terug naar de plaats waar ze was.
|
|
|
Post by antennagirl on Jun 15, 2008 15:58:24 GMT 2
Luna keek naar de lucht, hij was erg mooi blauw. Ondertussen liep Nadi wat verder het land op en zei: "Het zou handig zijn als we een kaart hadden..."
|
|
|
Post by Peanutje on Jun 15, 2008 16:05:57 GMT 2
"Hmhm.. " mompelde Kuyo.
Isle keek nog eens in het rond. Alleen maar water, dat is wat ze zag. "Wacht, ik herken dit.. zijn we nu niet in Marac?" zei ze daarna. Het werd steeds donkerder alsof het leek dat het bijna nacht werd. Isle kek achterom. "De walvis is er nog.. Nadi, zou die hier kunnen blijven? Zodat we daarna verder kunnen reizen?" vroeg Isle aan Nadi
|
|
|
Post by antennagirl on Jun 15, 2008 16:09:53 GMT 2
Nadi antwoordde: "Dat lijkt me een goed idee, het ziet er naar uit dat het snel donker wordt. We kunnen beter niet in het donker reizen."
Luna keek nog steeds naar de lucht. Het leek net alsof ze iets zag...
|
|
kokorooracle
Ervaren
|
Post by kokorooracle on Jun 15, 2008 16:11:39 GMT 2
"Laat dat maar aan mij over " Yukirin vloog omhoog en keek in de verte. "Yukirin hoe ziet het eruit?" vroeg Kokoro vanaf onderen "Hmmm, ik zie niet echt veel het is best donker, maar ik kan wel wat verder kijken wachten jullie hie rmaar ik kom zo terug" Zei yukirin en vloog verder naar het noorden 'Wees voorzichtig Yukirin' dacht Kokoro *legde haar handen voor haar borsten en hield haar handen goed vast*
|
|