|
Post by antennagirl on Jun 22, 2007 20:35:45 GMT 2
Luna knikte: "Dat lijkt me een goed idee!" Een grote golf water kwam hun kant op, en Nadi en Luna trokken de rest zo snel mogenlijk weg uit het dorp.
|
|
|
Post by Peanutje on Jun 22, 2007 20:51:13 GMT 2
Kuyo zag hoe Prion onder water ging.. "Pff.. het scheelde niet veel.." zei hij. 'Nu staat het wel gelijk en heeft iedereen zo'n beetje geen huis meer..' dacht hij.
Isle zuchtte. "We schieten zo niet op hè.. er is altijd wel iets dat ons tegenhoudt.. is er nog wel iets aan te doen..?" vroeg ze.
|
|
|
Post by antennagirl on Jun 22, 2007 20:58:40 GMT 2
Nadi legde zijn arme over elkaar en keek naar het water. 'Wat hebben de inwoners van Prion gedaan voor dit?' Hij besloot zijn vriendin Aurora te vragen wat er aan de hand was. Hij stak zijn hannden i het water en klapte, nu moest hij alleen maar wachten.
|
|
|
Post by eentje11 on Jun 23, 2007 12:03:49 GMT 2
Aurora hoorde verweg iemand klappen, en wist meteen wie haar riep. Het was aan land waarschijnlijk een nog grotere chaos, maar hier moest ze de menigte ontwijken. Veel wezens keken naar haar, en zoals altijd werd ze rood."O, sorry!" en ze begon harder naar de oppervlakte te zwemmen.
|
|
|
Post by Peanutje on Jun 23, 2007 19:15:39 GMT 2
Een paar minuten later kreeg Isle zo'n gevoel dat er iets of iemand kwam.. 'Zou dat iets te maken hebben met wat Nadi net deed' dacht ze en ze keek Nadi aan.
Niet langer daarna hoorde Kuyo iets. Hij keek om naar waar het vandaan kwam. 'Was dat niet een vin..?' dacht hij.
|
|
|
Post by antennagirl on Jun 23, 2007 20:40:22 GMT 2
Nadi grijnsde toen Aurora boven water kwam, en ging aan de waterkant zitten. "Je was vast dichtbij!" zei hij vrolijk. "Weet jij wat die golf veroorzaakte? Het dorp is helemaal overstroomd!"
Luna keek naar het meisje in het water, en toen naar de rest. Ze schuifelde naar Kuyo toe en fluisterde: "Dat is een zeemeermin, als je het nog niet wist."
|
|
|
Post by Peanutje on Jun 25, 2007 15:31:29 GMT 2
"Eh.. ja maar dat wist ik wel.. geloof ik.." zei Kuyo en ging met z'n arm over z'n achterhoofd. Hij zuchte en keek naar z'n voeten. "Vinnen kunnen best wel handig zijn lijkt mij tenminste.." zei Kuyo mompelend.
Isle keek van Nadi naar Aurora en van Aurora weer naar Nadi. Ze probeerde alles wat ze tegen elkaar zeiden te volgen maar op de een of manier lukte haar dat niet. Alsof ze een stoorzender had..
|
|
|
Post by antennagirl on Jul 24, 2007 20:09:31 GMT 2
Luna knikte: "Vinnen zijn heel handing, maar ik heb toch liever mijn vleugels, denk ik." Ze keek ook naar Kuyo's voeten en zei: "Maar ja, ieder wezen heeft zo zijn kwaliteiten, denk ik!"
|
|
|
Post by Peanutje on Jul 30, 2007 19:15:34 GMT 2
"Hmm.. wat je kwaliteiten noemt.." zei Kuyo zuchtend. Hij keek naar Aurora en Nadi. "Vraag me af wat ze met elkaar bespreken.." zei hij tegen Luna.
"Nou komt er nog wat van..?!? We moeten hier toch weg..?" zei Isle. Ze schrok van d'rzelf. Ze had een soort van woede-aanval, hoe dat kwam wist ze even niet.. "Eh, sorry.." verontschuldigde ze zich. 'Wat is dit..? Eerst een soort van stoorzender in mijn hoofd en nu.. ' dacht ze.
|
|
|
Post by eentje11 on Jul 31, 2007 14:30:36 GMT 2
"Het is hier nog een grotere zooi als benede!"zei Aurora. "Normaal weten de we het waarneer er een vloedgolf komt, deze was onverwacht."Ze dacht aan de rondzwemmende menigte beneden.
|
|
|
Post by antennagirl on Jul 31, 2007 18:35:06 GMT 2
Nadi krabde zich op zijn achterhoofd: "Vreemd, jullie maken die dingen toch?" Hij dacht na, dat was heel vreemd. Iemand anders moet die dingen maken! "Maar in elk geval, deze mensen moeten de oceaan oversteken. Kun jij ze daarbij helpen?"
|
|
|
Post by eentje11 on Aug 2, 2007 19:44:04 GMT 2
"Nou, ik kan voor een walvis zorgen, maar het zijn er wel veel!" Ze dacht na. "Anders kan ik ook vragen of mijn vader wat kan regelen."
"Wat zeggen ze nou?" vroeg Hane zacht aan Kuyo. Ze verstond niets van wat er gezegd werd.
|
|
|
Post by antennagirl on Aug 3, 2007 11:55:10 GMT 2
"Ik vlieg wel, zorg maar voor een walvis!" Nadi grijnste. Toen draaide hij zich om naar de rest en legde het plan uit. "Aurora gaat voor ons een walvis regelen, een hele grote waar jullie op kunnen staan. Die zal jullie naar de andere kant van Oceanicus brengen."
|
|
|
Post by Peanutje on Aug 3, 2007 20:23:47 GMT 2
"Oh dat is geweldig..!" zei Isle blij. Ze begon weer wat hoop te krijgen. 'We zijn er gauw Ik beloof het je.. Mayu' dacht ze.
"Dat is inderdaad goed" zei Kuyo. Hij keek de rest aan. "Nu nog wachten op de walvis.." zei hij daarna.
|
|
|
Post by eentje11 on Aug 6, 2007 18:42:50 GMT 2
"Is ie, de grootste die ik kon vinden!" Aurora zwom naast een joekel van een walvis.
"Ik heb het eigenlijk niet zo op zeedieren.."zei Hane twijfelend.
|
|