|
Post by Peanutje on May 8, 2007 17:48:40 GMT 2
"Heb jij of eh.. ken jij geen schuilplaats hier Misumi..?" vroeg Kuyo. Hij keek Misumi even aan en keek daarna naar de lucht. Het begon al aardig wat donker te worden.. Kuyo voelde al een druppel. "Of iemand anders misschien..?" vroeg hij daarna.
|
|
|
Post by antennagirl on Jun 3, 2007 19:28:27 GMT 2
Arcor keek door zijn glazen bol en grijnste. Die groep had zijn eerste aanval wel overleefd, de tweede zouden ze niet overleven! Hij viste een groot boek tevoorschijn en sloeg hem open. Na een beetje zoeken vond hij de spreuk en begon met bezweren...
Luna wist zeker dat ze iemand hoorde lachen voordat de zee opeens heel wild werd. Geschrokken trok en duwde ze iedereen weg van het strand en een grote vloedgolf verscheen aan de horizon. " Kijk uit!" riep ze hard.
|
|
|
Post by Peanutje on Jun 5, 2007 19:05:42 GMT 2
"Woow, wat is hier aan de hand..!" schreeuwde Kuyo. Hij keek even naar de rest en daarna weer naar de vloedgolf dat weer aan begon te komen. "Ons overkomt ook veel.. eerst Prion, daarna in Ocalypta nu Oceania. Wat is dit.. in ieder geval niet het werk van moeder natuur.. We moeten hier weg.. maar waar naartoe..?" en hij keek de rest weer aan. Kuyo draaide zich om. "Kom, weer terug naar Prion.." zei hij. 'Echt, ik garandeer dat wanneer met de veroorzaker ik oog in oog sta, ik hem wurg..!' dacht hij.
|
|
|
Post by antennagirl on Jun 6, 2007 19:51:50 GMT 2
Nadi had zijn armen over elkaar gelegd toen hij het afgebrande dorp zag. Hij had zover gereisd om Prion te zien, ziet hij dit. Teleurgesteld zuchtte hij en liep hij een stukje verder het dorp in. Hij keek op toen hij opeens een hele groete groep het dorp binnen zag komen rennen. 'Wat vreemd, die hebben een haast.' dacht hij.
|
|
|
Post by Peanutje on Jun 7, 2007 14:25:32 GMT 2
Toen Kuyo aan het rennen was zag hij een jongen, een engel dat hun kant opliep. "Niet verder deze kant op..!" schreeuwde hij naar Nadi. Hij stopte bij hem en stond even stil.
|
|
|
Post by antennagirl on Jun 7, 2007 14:37:45 GMT 2
"Waarom niet? Ik moet die kant op!" Nadi keek naar de jongen, die hij trouwens totaal niet kende. Hij had een heel gezelschap achter zich aan. "Is er iets ergs daar?" Nieuwsgierig liep hij een stukje verder, en zag toen een heel gebied onder water staan. Nadi zuchtte. 'Het lijkt erop dat ik alle actie heb gemist...' dacht hij teleurgesteld.
|
|
|
Post by Peanutje on Jun 7, 2007 15:06:50 GMT 2
Kuyo draaide zich ook om. "En.. nu..?" vroeg hij kijkend naar de anderen. "Ik bedoel.. we moeten ooit oceanicus over en ehm.. tja.." zei hij daarna.
Isle keek naar het lucht. 'Ik heb ook geen idee.. ik wil alleen dat Mayu weer veilig is..' dacht ze.
|
|
|
Post by antennagirl on Jun 7, 2007 15:10:16 GMT 2
Nadi luisterde naar hun gesprek en bedacht dat hij dezelfde kant op moest. Hij liep naar hun toe en besloot hun te helpen. "Als jullie de zeekoning kennen kunnen jullie misschien rustig over Oceanicus..."
|
|
|
Post by Peanutje on Jun 7, 2007 15:55:18 GMT 2
Isle keek Nadi aan: "De zeekoning..?"
Kuyo zei daarna: "En hoe weet je dat precies..? En wie ben jij eigenlijk..? Ik ben Kuyo, dat zijn, Luna, Hane, Misumi en Isle" en hij wees naar hen.
|
|
|
Post by eentje11 on Jun 9, 2007 15:24:46 GMT 2
Aurora wachtte zoals altijd op haar vader. Hij was voor de zoveelste keer te laat voor het middageten. En toen voelde ze hoe het water om haar heen in een versnelling kwam. Dit kon maar een ding betetekenen, dat Prion een vloedgolf kreeg....
|
|
|
Post by antennagirl on Jun 9, 2007 21:00:48 GMT 2
Nadi wreef over zijn achterhoofd: "Nou, ik ken een zeemeermin en..." Hij hoorde iets achter hem, en draaide zich om."Horen jullie dat ook?"
Luna keek naar de richting die de jongen op keek, en hoorde hetzelfde. "Het klinkt wel alsof het gaat stormen? Als onweer..."
|
|
|
Post by Peanutje on Jun 9, 2007 21:34:07 GMT 2
"Of.. erger" zei Isle nadat ze het ook hoorde.
Kuyo keek ook naar de richting van waar Nadi keek. "Eh.. ja als het iets erger is als storm of onweer.. dan hoop ik maar dat het niet heel Prion verwoest.." zei hij. Hij keek Nadi aan. "Maar we weten nog steeds niet wie je bent.." zei hij tegen hem.
|
|
|
Post by antennagirl on Jun 12, 2007 20:18:45 GMT 2
"Ik heet Nadi." Het klonk heel eng... veel gerommel... Nadi keek weer naar waar het geluid vandaan kwam, en zag opeens al het water wegtrekken. 'Dat is niet goed!' bedacht hij zich.
|
|
|
Post by Peanutje on Jun 12, 2007 20:51:34 GMT 2
Kuyo zag het ook. "Ohnee.. jullie denken toch niet wat ik denk.." zei hij. Hij was even stil en keek ernaar.. "Ok, en wat nu..?" keek hij de rest vragend aan.
|
|
|
Post by eentje11 on Jun 21, 2007 20:36:33 GMT 2
"Rennen!"schreeuwde Hane. Ze had veel meegemaakt maar dit. Nooit! "Ik denk dat het hier niet zo veilig is op dit moment..."
|
|