|
Post by madebyamy on May 1, 2007 10:16:22 GMT 2
Misumi keek de andere verbijsterd aan '' Wáár hebben jullie het over'' vroeg ze toonloos ze wreef met haar handen over de striemen op haar keel en het gaf een brandend gevoel '''ik ben weg hier'' riep ze boos ze stampvoetend liep ze naar een struik met bessen ze pakte een groot blad en kneedde de bessen tot het sap eruit kwam en het op het blad stroomde. snel hield ze het blad tegen haar keel. en ze ging op het bruine aarde grond zitten en ze voelde zich moe in haar hoofd en ze zuchte
|
|
|
Post by Peanutje on May 1, 2007 11:58:44 GMT 2
Kuyo liep naar Misumi toe. "Eh.. Misumi..? Ik heb geen idee wat er aan de hand is enzo maar blijkbaar beweert die gast dat jij een van 'hen' bent en ik weet niet wat hij bedoeld.." zei hij. Hij zuchtte even. "Sorry, van wat er net gebeurde.." zei hij verontschuldigend.
|
|
|
Post by madebyamy on May 1, 2007 22:38:34 GMT 2
'' Nouja oke'' ze ze zuchtend, Maare.. moeten jullie een boot hebben ofzo? Ik ken het bos als me broekzak, ze haalde het blad met bessensap van haar keel de striemen waren al een stuk minder geworden en '' en waarom zijn jullie hier? het kan hier best gevaarlijk zijn'' zei ze met bezorgde stem
|
|
|
Post by Peanutje on May 1, 2007 22:50:02 GMT 2
"Eh we.. we zijn op zoek naar een vriendin en tegelijk naar het prinses van Tironic. Ik weet niet of jij het al gehoord hebt.. maar goed we waren blijkbaar de verkeerde kant opgegaan. We moesten volgens Isle en dat was dus dat vrouw dat net achter dat ene gast aan rende, naar Dsozeka.. en om daar te komen moeten we over Oceanicus en zwemmen dat gaat niet.. dus we hebben een boot nodig." zei Kuyo tegen Misumi. Hij was even stil. "Ohja.. ik ben trouwens Kuyo." zei hij daarna
|
|
|
Post by madebyamy on May 2, 2007 20:28:26 GMT 2
'' okee...'' zei ze langzaam '' dat moet dan maar'' Misumi dacht na, op 1 voorwaarde, '' Als ik mee mag!!'' zei ze velbegeerd '' ik ben altijd op zoek naar avontuur'' zei ze met twinkelende ogen '' maare kunnen jullie hun wel in de gaten houden? ik vertrouw ze niet helemaal'' en Misumi wees naar de twee mensen die het bos in waren gerend
|
|
|
Post by Peanutje on May 2, 2007 20:46:11 GMT 2
"Ehm.. tuurlijk houden we hen in gaten.. maar ehm dat ene gast die je probeerde te wurgen.. hij is nogal vreemd en hij wou eerst niet eens mee om te helpen. En je mag mee.. tenminste van mij mag dat." zei Kuyo tegen Misumi. Hij keek even naar de anderen. "En ik denk dat zij het ook wel goed vinden.." zei hij daarna.
|
|
|
Post by antennagirl on May 7, 2007 15:26:47 GMT 2
Luna bekeek dit allemaal een beetje verward en probeerde voor zichzelf alles op een rijtje te zetten. Toen keek ze naar Misumi en glimlachte: "Je mag wel mee, maar je moet er wel tegen kunnen dat je wordt aangevallen door monstertjes!" Ze lachte en stak haar hand uit. "Ik ben Luna, uhm, welkom bij de club, denk ik."
|
|
|
Post by Peanutje on May 7, 2007 16:40:57 GMT 2
Kuyo keek even naar de kant op waar Isle heen was gerend. "Komt ze nog wel terug..ofzoow?" vroeg hij niet persee naar iemand bedoeld. Hij keek naar Misumi. "Owjaa.. ik heb je niet voorgesteld aan de anderen.. Dat meisje dat het bos in rende heette Isle en zij daar heet Hane " zei hij wijzend naar Hane. Hij keek daarna weer rond.
Een paar minuten later kwam Isle weer naar hen Luna, Hane, Misume & Kuyo toe lopen. "Hé.. ik weet niet wat er is.. ik ben maar weer gewoon teruggelopen.." zei ze zachtjes.
|
|
|
Post by antennagirl on May 7, 2007 16:47:42 GMT 2
Luna keek naar waar Isle vandaan kwam en mompelde: "Wel een vreemde hoor, net alsof hij ons wilde waarschuwen..." Toen draaide ze zich naar de rest. "Laten we maar gaan, ik vind het met de minuut enger worden hier!"
|
|
|
Post by Peanutje on May 7, 2007 17:07:21 GMT 2
"Is goed.." zie Kuyo. Hij keek even naar Misuki. "Ehm.. waar is je boot precies.. en heb jij of iemand hier ervaring met varen.." vroeg Kuyo. Hij voelde zich stom toen hij dat vroeg. 'Tuurlijk heeft ze dat, anders zou ze toch geen boot hebben..' dacht hij.
|
|
|
Post by antennagirl on May 7, 2007 17:15:13 GMT 2
Luna keek op naar de lucht en voelde opeens dat het misschien niet zo goed was om nu te gaan varen. "Het gaat harder waaien, en de wolken zijn donker, volgens mij gaat het stormen! Denk je dat het veilig is om het water op te gaan?"
|
|
|
Post by Peanutje on May 7, 2007 17:27:15 GMT 2
"Ik weet het niet.." zei Kuyo. Ook hij keek naar de lucht. Hij was even stil. "We kunnen wel wachten denk ik.. " mompelde hij.
"En.. Mayu dan..?!? We kunnen haar niet laten wachten in de toren des doods..?!?" zei Isle.
|
|
|
Post by antennagirl on May 7, 2007 19:34:15 GMT 2
"Het probleem is dat de zee gevaarlijk is als het gaat stormen, misschien overleven we dat niet eens!" Luna zuchtte, "en misschien kunnen we haar wel redden als we de storm afwachten."
|
|
|
Post by Peanutje on May 7, 2007 22:31:56 GMT 2
"Ja, ik denk het ook.." zei Kuyo mee eens stemmend. Hij keek van Luna naar Isle.
"Ok, dan.. maar als we te laat zijn en.. haar niet eens meer kunnen redden.. dan kan ik het mezelf nooit vergeven.." zei Isle met een betreurend gezicht. Ze keek om d'r heen.. "Waar kunne we gaan schuilen..?" vroeg ze.
|
|
|
Post by antennagirl on May 8, 2007 15:51:24 GMT 2
"Ik heb geen idee, er staan hier allemaal bomen en dat is gevaarlijk als het gaat stormen..." Luna dacht na, 'even gevaarlijk als de zee op gaan met een boot'
|
|