|
Post by Peanutje on Apr 26, 2007 10:14:17 GMT 2
Kuyo liep ook maar verder door. Al snel merkte hij dat ze bijna Prion zijn uitgelopen. "Ehm.. zijn we niet bijne bij oceanicus? Ik bedoel hoe gaan we hier oversteken..?" vroeg hij. Ondertussen keek hij rond of hij een bootje zag.
|
|
kees
Newbie ^^
|
Post by kees on Apr 28, 2007 21:29:54 GMT 2
''ik darkjezus dat is alles wat ik me herinner waar ik ben en hoe ik ben ik weet niks meer wat is er gebeurt hel mij hhhhhhhhhheeeeeeeeellllllllllllppppppp mij !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ''
schreeuwde hij hard op
|
|
|
Post by Peanutje on Apr 28, 2007 21:37:47 GMT 2
Kuyo schrok en draaide zich om. "Was dat niet dat ene gast..?" vroeg hij de anderen. Kuyo liep naar hem toe en keek hem aan. "Wat is er..?" vroeg hij.
|
|
kees
Newbie ^^
|
Post by kees on Apr 28, 2007 21:41:18 GMT 2
'' wie ben jij en wat wil je van mij heb jij mij dit aangedaan''
*verbaast keek hij om zich heen*
''waarom ik waarom ik ik ik ik ben ik ''
* toen viel hij flauw*
|
|
|
Post by Peanutje on Apr 28, 2007 22:41:00 GMT 2
Geschrokken stapte Kuyo opzij. "Luna, Hane, Isle.. kom even helpen.. er is iets met hem.." zei hij.
Isle kwam al naar hem toe rennen en voelde z'n hartslag. "Hij leeft nog.. " mompelde ze. Ze voelde iets en keek richting het bos en zag een meisje. "Wie is dat..?" vroeg ze wijsend naar het meisje. Daarna zei ze rustig: "Misschien had je toch nog gelijk Luna.."
|
|
|
Post by madebyamy on Apr 29, 2007 19:32:50 GMT 2
Misumi liep op het donkerbruine zandpad ze hoorde de wind door de bomen blazen en takjes breken, ze dag uit haar ooghoek dat iemand van het groepje voor haar naar haar wees. '' Kom maar op'' Siste ze zacht. ze liep naar het groepje toe terwijl ze naar ze bleef kijken. '' Hallo'' zei ze zo vriendelijk mogelijk, '' wat is er aan de hand?'' vroeg ze ze keek vragend naar de andere, ze zag hoe alle ogen op haar gericht waren.
|
|
|
Post by Peanutje on Apr 30, 2007 10:56:12 GMT 2
Isle zei niks en liet Kuyo aan het woord. "Eh.. hoi, er is vast niks bijzonders alleen dat hij flauwviel ofzo.." zei Kuyo wijsend naar dark jezus. Isle bleef Misumi aankijken maar zei niks. "Hoe heet je trouwens.. en weet jij misschien een bootje voor ons allemaal?" vroeg Kuyo aan Misumi en hij wees naar het hele groepje achter hem.
|
|
|
Post by madebyamy on Apr 30, 2007 18:35:16 GMT 2
'' ik ben misumi '' zei ze sarcastisch. ik kom uit het bos, '' Hmmm een boot.. '' en ze keek de andere aan ze wist niet of ze de vreemdelingen moest vertrouwen. '' Ja ik heb een boot'' zei ze daarna afwachtend wat de andere zeiden
|
|
|
Post by Peanutje on Apr 30, 2007 21:36:25 GMT 2
"Zouden we eh.. het mogen lenen..?" vroeg Kuyo voorzichtig.
Isle probeerde dark jezus wakker te krijgen. "Hallo..?" zei ze.
|
|
kees
Newbie ^^
|
Post by kees on Apr 30, 2007 21:36:41 GMT 2
'' ga niet met haar me me mee ze is 1 van hun ik ik herinner me al wweeeer wat''
*hij bibberde*
|
|
|
Post by Peanutje on Apr 30, 2007 21:38:22 GMT 2
"Wie Misumi..?" vroeg Isle fluisterend naar hem. Ze keek Misumi weer even aan.
|
|
kees
Newbie ^^
|
Post by kees on Apr 30, 2007 21:42:32 GMT 2
'' ja zij ja ze is gevaarlijk ik ik ik''
*darkjezus rende op misumi af en begon haar te wurgen *
|
|
|
Post by Peanutje on Apr 30, 2007 21:55:16 GMT 2
Isle schrok van wat er gebeurde.
Kuyo keek naar dark jezus. "Waarom doe je dat..?" vroeg hij paniekerig.
|
|
kees
Newbie ^^
|
Post by kees on Apr 30, 2007 22:11:00 GMT 2
'' ik ik ik weet het niet ''
vervolgens rende hij hard weg
|
|
|
Post by Peanutje on Apr 30, 2007 22:16:32 GMT 2
"Waar ga je heen..?!?" riep Kuyo naar hem. Hij wilde achter hem aan gaan rennen.
Isle hiel Kuyo tegen en zei daarna: "Wacht ik ga wel.." Ze rende achter dark jezus aan. "Waarom ging je weg.. en ehm.. ik wil niet vervelend doen maar weet jij misschien een bootje voor ons.. ?" vroeg ze voorzichtig en wees naar het groepje.
|
|