|
Post by eentje11 on Apr 17, 2007 17:18:13 GMT 2
"Ja, ik ben er zeker van dat planten ons niet aanvallen, maar over die monsters..." Hane dacht even na, en zuchte. "Ik denk niet dat die ons met rust gaan laten."zei ze daarna vastbesloten.
|
|
|
Post by Peanutje on Apr 17, 2007 17:56:28 GMT 2
"Waarschijnlijk niet.." zei Kuyo. Hij zuchtte even.
Isle dacht even na. "Denken jullie ook dat Arcor hier mee te maken heeft..?" vroeg ze.
|
|
|
Post by antennagirl on Apr 17, 2007 18:13:43 GMT 2
"Misschien, je kent niet echt veel mensen die monsters kunnen laten verschijnen of niet soms..." Luna keek nog een keer achterom en liep toen verder. "Laten we gaan voordat ze terugkomen..."
|
|
|
Post by Peanutje on Apr 17, 2007 22:25:51 GMT 2
"Ja, goed plan.." zei Kuyo en liep achter Luna aan.
Isle keek om d'r heen. Het begon wat lichter te worden. 'Nu hopen dat we het redden..' dacht ze.
|
|
|
Post by antennagirl on Apr 18, 2007 17:49:14 GMT 2
Luna stopte toen ze op een grote open plek kwam. Er waren wel duizenden wegen terug het bos in! Ze slikte, en keek naar Kuyo, Hane en Isle. "Welke kant op? Dit zijn teveel keuzes!"
|
|
|
Post by Peanutje on Apr 19, 2007 17:11:12 GMT 2
"Ik heb geen idee.. " zei Kuyo. Er kwam een windvlaag en er vloog een papiertje rond. Kuyo rende er even achteraan en pakte het op. Hij zag meteen al dat het een kaart was en bekeek het even. "Hé kijk eens.. een kaart en.. oeh Dzoseka ligt wel een hééél eind hier vandaan." zei hij. Hij legde de kaart op de grond en ging zelf op z'n knieën en volgde met z'n vinger de weg die ze dus moesten nemen. "Dus als ik het zo bekijk.. moeten we eerst weer terug lopen naar Prion en daarna over de zee Oceanicius, Tironic, Ioblys en daarna.. komen we pas in Dzoseka..?" zei hij daarna. Hij dacht daarna even na. "Luna jij kan toch vliegen..? Kun jij dan niet eh.. even kijken van een hoogte welke kant we dan op moeten..?" vroeg hij haar.
|
|
|
Post by antennagirl on Apr 19, 2007 18:43:52 GMT 2
"Goed idee!" Luna vloog op en boven de bomen bleef ze in de lucht hangen, ze keek overal rond naar de snelste weg. Uiteindelijk riep ze naar beneden: "Een heel eind naar het zuidoosten, daarna kijk ik wel weer verder!"
|
|
|
Post by Peanutje on Apr 19, 2007 21:34:43 GMT 2
"Ok..!" riep Kuyo van beneden. Hij liep alvast voorop. 'Hmm.. heel stukje ocalypta ingelopen voor niets..' dacht hij even.
Isle zuchtte. 'Gelukkig hebben we iemand die dat dus kan doen.. anders waren we vast en zeker verdwaald..' dacht ze.
|
|
|
Post by antennagirl on Apr 21, 2007 7:50:49 GMT 2
Luna lande en liep de rest achterna. Maar net toen ze de open plek verlieten hoorde ze iets achter haar. 'Worden we gevolgd?' dacht ze en ze draaide zich om. Niets. Ze hasalde haar schouders op en liep verder. 'Ik zal het me wel verbeeld hebben.'
|
|
|
Post by Peanutje on Apr 21, 2007 11:24:37 GMT 2
"Wat is er..?" vroeg Kuyo toen hij Luna zag omdraaien. Hij liep verder en zag dat het stukje die ze nu liepen al wel weer wat bekender voorkwam. "Ok, ik denk dat we al bijna in Prion zijn.. of wat er nog Prion genoemd kan worden.." zei hij daarna. Al snel vergat hij dat hij Luna wat vroeg..
|
|
|
Post by antennagirl on Apr 21, 2007 17:19:43 GMT 2
"Volgens mij zijn we er bijna!" Luna werd wat opgewekter toen ze dingen ging herkennen, ook al leek elke boom hetzelfde. Ze keek rond, en bedacht toen dat er niks over was van Prion. Een droevige glimlach verscheen op haar gezicht en ze mompelde: "Prion wordt wel weer zoals het was, mischien wel beter! Maar we hebben nu geen tijd om daarover na te denken!" Alweer merkte ze iets achter hen, maar toen ze zich omdraaide, zag ze niets. 'Wat vreemd, dat is nu al de tweede keer...'
|
|
|
Post by Peanutje on Apr 21, 2007 19:04:58 GMT 2
Kuyo zag dat ze al in Prion waren. "Hé we zijn in Prion.." zei Hij
Isle zag dat Luna al voor de tweede keer zich omdraaide. "Is er wat.. eh Luna?" vroeg ze haar.
|
|
|
Post by antennagirl on Apr 21, 2007 19:14:11 GMT 2
"Ik weet het niet..." Luna keek achterdochtig naar de bomen achter haar. "Ik hoor steeds iets, maar ik zie niemand..." Luna draaide zich om, en bleef vanuit haar ooghoeken de bomen in de gaten houden. "Misschien zijn het spionnen, of die monsters weer!" fluisterde ze tegen de anderen.
|
|
|
Post by Peanutje on Apr 22, 2007 16:15:21 GMT 2
"Het zou kunnen.." zei Isle. Ze draaide zich om naar de bomen toe. Ook zij zag niks. 'Hmm.. misschien verbeeldt Luna het zich maar..' dacht ze.
Kuyo keek rond in Prion. Hij stond even stil en wees naar waar zijn huis stond. "Hier stond mijn huis.." mompelde hij. Hij liep al gauw weer door en zag hoe alle bewoners huilden. Sommigen huilden uit verdriet en anderen weer uit blijdschap dat ze geluk hadden met dat hun huizen niet verwoest werd. Kuyo zuchtte. 'Soms snap ik het leven niet..' dacht hij even.
|
|
|
Post by antennagirl on Apr 23, 2007 20:33:26 GMT 2
Luna slikte de brok in haar keel weg en keek om haar heen. Ze vond het vreselijk om te zien... Maar ze maakte zich ook nog steeds zorgen om wat hun dan ook volgde. Ze keek nog één keer achter zich, en liep toen de rest echt achterna. Ze bleef staan bij de plaats waar Kuyo's huis stond, en keek versuft naar de plaats, waar nog alleen maar as lag. Vol medelijden rende ze toen naar Kuyo toe en gaf hem een klopje op zijn schouder, toen liep ze door.
|
|