|
Post by antennagirl on Apr 15, 2007 15:11:07 GMT 2
Ondertussen dacht Luna aan wat ze moesten doen. Vechten was niet haar sterkste kant, maar het moest dus wel. "We moeten ze aanvallen, maar ik weet niet of dat lukt... Ze zien er niet uit alsof ze fysieke aanvallen kunnen overleven. Misschien met magie!"
|
|
|
Post by Peanutje on Apr 15, 2007 15:45:04 GMT 2
"Ja.. alleen ik ben een mens.. ik bezit geen magie.. ook niet aangeleerd ofzo." zei Kuyo. Hij zuchtte. "Of we verslaan ze met en zonder magie of.. ik ben binnen een paar minuten dood.." mompelde hij.
De monsters kwamen steeds dichter naar hen toe aangelopen. Een paar verdwenen de grond in en vielen Isle, Luna, Kuyo en Hane van onderen aan. Anderen klommen de bomen in, maar wat zij van plan waren.. was de vraag.
Kuyo viel. "Auw.. laat me los rotbeesten..!"
Isle werpte de monsters die haar kant op kwamen weg. "Is er iemand die iets met licht kan..? Misschien dat dat helpt.." vroeg ze.
|
|
|
Post by antennagirl on Apr 15, 2007 15:50:04 GMT 2
Luna schudde de beesten van haar voeten en riep: "Ik ben een donkere engel, weet je wel. Geen licht dus!" Ze keek rond en zei toen: "We moeten de bladeren weghalen! Ze belemmeren het zonlicht!"
|
|
|
Post by Peanutje on Apr 15, 2007 16:00:12 GMT 2
Kuyo keek op en dacht na. 'Hoe kom ik daarboven.. iemand zou die beesten daar weg moeten halen..' dacht hij even. Hij stond op en probeerde van de monsters af te komen.
Isle klom een boom in maar werd door een van de monsters aangevallen waardoor ze viel.
|
|
|
Post by antennagirl on Apr 15, 2007 16:02:11 GMT 2
"Heb je een idee om die takken weg te halen?" Luna ontweek een paar beesten en rende naar Kuyo. "Ik breng je wel, ik draag je gewoon!"
|
|
|
Post by Peanutje on Apr 15, 2007 16:07:43 GMT 2
"Ok..! misschien als je me daar boven kunt krijgen ehm.." Kuyo dacht even na. "Kun jij misschien niet met je vleugels fladderen zodat er soort van harde wind komt en al die bladeren eraf vallen.. Ik bedoel vat het niet verkeerd op maar jij hebt best wel grote vleugels.. dus zou dat kunnen." zei Kuyo daarna.
|
|
|
Post by eentje11 on Apr 16, 2007 11:41:54 GMT 2
"He, laat mij eens proberen.."Zei Hane die zich herinnerde dat deze moeite niet nodig was. "Het is wel ongeveer een maand of 2 geleden maar ik kan het proberen."mompelde ze. Hane hoopte vurig dat die monsters haar niet zouden afleiden. Als ze zich goed kon consentreren kon ze de bomen meschien zelfs op zei laten gaan.
|
|
|
Post by Peanutje on Apr 16, 2007 16:41:29 GMT 2
"Ok.." antwoordde Kuyo nog. Kuyo liet Hane doen wat ze doen wou. Hij zelf probeerde zich te verdedigen tegen andere monsters en probeerde de monsters bij Hane vandaan te houden.
|
|
|
Post by eentje11 on Apr 16, 2007 17:45:09 GMT 2
"Weg bij die bomen, ze zijn niet zo vredig als ze lijken!"zie Hane. Ze had zelfs bomen gehad die omstanders aanvielen, dat wou ze graag voorkomen.
|
|
|
Post by Peanutje on Apr 16, 2007 18:22:12 GMT 2
"Ok.. alleen dat gaat moeilijk welke bomen haal je weg ik bedoel overal staan bomen." zei Kuyo. Hij keek even naar Hane. 'Hopelijk heb ik haar niet uit haar concentratie gehaald..' dacht hij even.
|
|
|
Post by eentje11 on Apr 16, 2007 18:29:14 GMT 2
"Okeej, de zon moet helemaal zichtbaar zijn dus..."Hane dacht na en merkte een par Bomen op die veel licht kregen. "Okee, daar gaat ie!" Ze maakte een vreemd hangebar en de bomen kwamen in beweging.
|
|
|
Post by Peanutje on Apr 16, 2007 18:42:51 GMT 2
Kuyo zag al die bomen in beweging gaan. Hij kon de trillingen in de grond voelen. "Woow, heftig.." zei hij. Hij ging even opzij.
Ook Isle ging opzij.
Zo langzamerhand kon je de zon zien. "Het lukt..!" zei Kuyo.
De monsers vreesden voor het licht. Een paar verdwenen al snel als sneeuw voor de zon. De rest schuilden zich in schaduwen of gingen de grond in.
|
|
|
Post by eentje11 on Apr 16, 2007 19:00:42 GMT 2
"Gelukkig"zei Hane. *veegt zweet van haar voorhoofd*. "Normaal gaat het veel moeilijker"zei ze. Ze moest lachen, normaal gesproken duurde het meer als een kwatier.
|
|
|
Post by antennagirl on Apr 16, 2007 20:15:03 GMT 2
(wat een ruimte ) Luna keek achterdochtig naar de bomen. "Weet je zeker dat ze niets doen?" Ze liep achteruit, naar Kuyo en Isle. "En denk je dat ze wegblijven?"
|
|
|
Post by Peanutje on Apr 17, 2007 14:35:58 GMT 2
(Idd, wat een ruimte x'D)
"Ik weet niet wat ik moet denken.. ik kan alleen maar hopen.." zei Kuyo. Hij zakte door z'n knieën. "Maar verzwakt ben ik wel.." mompelde hij daarna.
In Dzoseka.. Arcor raakte verzwakt doordat z'n monsters verloren. "Arg.. die blaag moet weer eens mee bemoeien hè.." zei Arcor. Arcor wilde opstaan maar viel daarna op de grond. 'Dit kost ook veel te veel kracht..' dacht hij.
|
|