|
Post by Peanutje on Feb 7, 2007 23:24:45 GMT 2
*kuyo knikt* "Ja zo raar is die gast wel.." fluisterde hij terug. "Eh, gast wat doe jij hier? Ook op zoek naar de zeekoning op zoek..?" vroeg Kuyo aan dark jezus. *zucht en draait zich om*
|
|
|
Post by diewertje on Feb 8, 2007 13:34:48 GMT 2
'Ik weet zeker dat hij met de verdwijning van de prinses van Tironic iets te maken heeft!' Denkt Yasha . ''Luna.. Luna..? Zou jij in de toekomst kunnen zien of er iets is dat te maken heeft met de prinses van Tironic?!''
|
|
|
Post by Peanutje on Feb 8, 2007 15:09:52 GMT 2
"Maar, hé we zouden eerst toch naar Oceanicus gaan hulp halen enzo..? voordat er echt brand ontstaat in het dorp.." zei Kuyo
(ok, wat hieronder komt te staan is van een NPC, ff een melding zodat je je niet verward met die andere.. kuyo)
Ondertussen liep Arcor in zijn torentje op zoek naar z'n boek der spreuken. *loopt trappen op en gaat kamer in* "Waar kan het gebleven zijn..." *kijkt kamer rond en loopt kamer uit en weer in* 'Waar had ik hem voor het laatst..' Hij keek even beter en vond hem daarna. "Aah..daar is het" *pakt boek* "Misschien dat ik dan toch nog mijn plannetje kan uitvoeren" *wreef met zijn handen.*
|
|
|
Post by antennagirl on Feb 8, 2007 15:44:44 GMT 2
Luna knipperde: "He? Oh sorry, ik dwaalde eventjes af..." *sluit haar ogen* "Natuurlijk... maar waar moet ik beginnen?" *opent ogen weer* "Het klinkt misschien stom, maar ik heb een stoorzender!"
|
|
|
Post by diewertje on Feb 8, 2007 16:02:39 GMT 2
'' Oh.. en.. en wat nu?! Maar Kuyo daar zijn we ook op weg naar, maar aangezien we nu zoveel info kregen en ideeën die nu jammer genoeg niet helpen door de stoorzender van Luna!'' Zegt Yasha in eerste instantie tegen Luna en draaide later nara Kuyo toe.
|
|
|
Post by Peanutje on Feb 8, 2007 16:21:23 GMT 2
"hmm.. oké" zei Kuyo.
Ondertussen had Arcor een spreuk gevonden die hij uit wilde voeren. "Waar zal ik.. eens gaan beginnen.." *pakt landkaart en legt op tafel neer* "Haa.. welk slachtoffer zal ik kiezen.. Marac..? Nee die heeft geen enkele inwoner voor zover ik weet.. hm.. dan blijft over.. Winsarte, Ocalypta, Tironic en..aah... Prion. Prion ligt ook dicht bij Ocalypta.. twee vliegen in een klap dus.. Ahahaha.." *heft zijn handen omhoog en sprak de spreuk uit * "Sinthsirith y 'alderoth myieruth narchris pad'el yan!" *richtte vinger op Prion* "Mwahahahaha.. Hahahaha..!!!" lachte Arcor gemeen.
Er heerste een duisterse sfeer boven Prion. Het werd steeds donkerder door de grijze wolken die er hingen.. Vuurpijlen kwamen vanuit het lucht naar beneden. Kuyo schrok en wees naar boven.
|
|
|
Post by antennagirl on Feb 8, 2007 16:25:05 GMT 2
In een schok pakt Luna Kuyo vast en vliegt ze weg. "Yasha, volg ons, we moeten uit het bos, weg van de bomen!" roept ze. 'lopend halen we dit niet' denkt ze geschrokken.
|
|
|
Post by Peanutje on Feb 8, 2007 16:36:07 GMT 2
*Kuyo schrok* "Maar we kunnen dit niet achterlaten.. Mijn Huis! Nee de mensen en alles we.. we kunnen dat niet achterlaten." zei Kuyo paniekerig.
|
|
|
Post by antennagirl on Feb 8, 2007 16:40:24 GMT 2
Luna knipperde en boog haar hoofd: "Maar wil je verbranden met al die huizen? Huizen bouw je op, mensen blijven weg Kuyo!" *slaat extra snel met haar vleugels* "Voor zolang kun je bij mij slapen... als je dat wilt tenminste!"
|
|
|
Post by diewertje on Feb 8, 2007 16:40:25 GMT 2
'' Nee ik blijf hier!'' * Vormt uit haar handen een groen/blauwe bol en spreid het magische schild over prion heen, met haar handen houdt ze het schild in bedwang* '' Het lukt wel laat mij maar!'' Schreeuwt Yasha nog naar Luna en Kuyo die inmiddels bijna nog maar 2 puntjes in de verte zijn.
|
|
|
Post by Peanutje on Feb 8, 2007 16:48:49 GMT 2
"We kunnen toch water halen of met water blussen.. Oceanicus is hier een paar meter verderop.. we wilden toch de zeekoning bijhalen.. toch?" zei Kuyo *kijkt naar beneden* 'waarom waagt Yasha wel haar leven..?' dacht Kuyo.
|
|
|
Post by diewertje on Feb 8, 2007 17:06:54 GMT 2
* Houdt met haar laatste krachten het magische schild op* ' Ik denk dat het nu wel weer veilig is.. pfoe' * Laat haar armen zakken en zucht diep* 'Waar zijn Kuyo en Luna gebleven' Denkt Yasha op het moment dat ze hun opmerkt. * Vliegt blij naar Luna toe* '' Heéej het is veilig kom naar beneden! Wat vaste grond zal fijn zijn voor Kuyo.!'' Zegt Yasha tevreden
|
|
|
Post by Peanutje on Feb 8, 2007 17:41:07 GMT 2
Voor even was het veilig van de vuurpijlen. Kuyo zag Yasha achteraan vliegen en zei: "Hé, mooi hoef ik niet te verhuizen." Zei hij iets te snel want al na 5 min. Begon het weer te regenen van vuurpijlen. "Pas op Yasha! Het begint weer."
In Dzoseka keek Arcor vanuit zijn magische spiegel hoe het er in Prion eraan toe ging. "Haha, dachten jullie dat jullie er zo snel van af waren.. Mooi niet! Mwahahaha..."
|
|
|
Post by diewertje on Feb 8, 2007 18:19:59 GMT 2
* Yasha opent weer haar magische schild maar na enkele minuten houdt ze het niet meer en valt van een meter hoogte naar beneden* '' Nee Kuyo ik MOET het dorp redden nee!!''Brengt Yasha uit. * Probeert weer een magische schild te maken wat niet lukt en Yasha sluit haar ogen* 'Nee ..nee.. ik .. ik moet helpen!! Kuyo.. Luna .. moet helpen..moet..moet..helpen..moet..helpen' *Yasha valt weg*
|
|
|
Post by Peanutje on Feb 8, 2007 18:49:10 GMT 2
"Yasha! Nee! Iemand help haar daar weg!!" schreeuwde Kuyo.
Vanuit z'n stoel keek Arcor weer in de spiegel. "Ahah.. dat krijg je klein opdondertje. Ahahahaha..!"
|
|