|
Post by antennagirl on Feb 7, 2007 18:17:26 GMT 2
Luna begint na te denken *diep denkrimpel op haar gezicht* "Volgens mij... hadden ze mantels aan! Het probleem is dat ik alles bijna meteen weer vergeet."
|
|
|
Post by diewertje on Feb 7, 2007 18:20:18 GMT 2
''Maar ik kan zo'n magische schild niet langer volhouden dan een uur!! Hoe weet ik nou wanneer ik 'het' tegen moet houden?!'' *Gaat weer een beetje rondzweven en strijkt nadenkend door haar haar* '' Maar maar.. we moeten weg hier we kunnen beter ergens anders nadenken over hoe we Prion kunnen redden voordat we onzelf er niet eens meer uit kunnen redden!'' Zegt Yasha vastbesloten.
|
|
|
Post by antennagirl on Feb 7, 2007 18:23:01 GMT 2
Luna kijkt naar de lucht: "We moeten hulp halen, maar waar?" *sluit haar ogen* "Vuur haat water..." ze mompelt zacht. "We moeten iets met water doen!"
|
|
|
Post by diewertje on Feb 7, 2007 18:25:21 GMT 2
''Misschien kan de Zeekoning ons helpen! Hij gebruikt water vaak tegen zijn tegenstanders dus hij is perfect!!'' Zegt Yasha blij. '' Ik.. ik heb hem een keer gezien in een gevecht hij is echt goed!! Nou..?!''
|
|
|
Post by antennagirl on Feb 7, 2007 18:28:16 GMT 2
"Goed idee!" Luna springt op. "Natuurlijk kunnen we hem om hulp vragen. En ondertussen zoeken we naar de prinses van Tironic!"
|
|
|
Post by diewertje on Feb 7, 2007 18:32:37 GMT 2
'' Rustig we kunnen beter niks overhaasten dan gebeuren dingen niet goed dat weet ik uit ervaring! We kunnen beter gewoon naar de Zeekoning gaan en wat er op ons pad komt nemen we mee in de zoektocht naar de Prinses van Tironic is dat geen beter idee?!'' Zegt Yasha rustig.
|
|
|
Post by antennagirl on Feb 7, 2007 18:35:26 GMT 2
"Ik denk het wel." *pakt poster weer van de muur* "Laten we deze in ieder geval mee nemen!" Luna kijkt naar Kuyo en Yasha "Komen jullie?"
|
|
|
Post by diewertje on Feb 7, 2007 18:38:16 GMT 2
''Ja natuurlyk waarom zouden we nog wachten ?!'' *Vliegt een stukje de lucht in* '' We moeten hier straks rechtsaf en daarna kijk ik wel nog een keer !'' Mompelt Yasha.
|
|
|
Post by Peanutje on Feb 7, 2007 18:39:08 GMT 2
"Ja.. ik ga ook mee.." *loopt richting Oceanicus* 'Lijkt me waanzinnig de zeekoning ontmoeten' dacht hij "Het was toch Oceanicus? toch..?" vroeg hij daarna
|
|
|
Post by antennagirl on Feb 7, 2007 18:40:43 GMT 2
Luna knikt en glimlacht: "Natuurlijk was het Oceanicus! Waar denk je anders dat een Zeekoning woont?"
|
|
|
Post by diewertje on Feb 7, 2007 18:41:31 GMT 2
'' Ja en zo waanzinnig is het ook weer niet hoor..'' Zegt Yasha sarcastische tegen Kuyo. '' Hé sorry dat was onaardig, maar ik bedoel dat hij gewoon een beetje nors is niet echt om mee te kunnen lachen!'' Zegt Yasha met een serieus gezicht.
|
|
|
Post by Peanutje on Feb 7, 2007 18:45:25 GMT 2
'Huh, wat raar kan ze ook gedachten lezen' dacht Kuyo en hij keek even naar Yasha. *trok bijde wenkbrouwen even omhoog en zuchtte daarna* "Njaa.. weet ik veel ken het hele wereld nog niet.. " zei hij tegen Luna
|
|
|
Post by diewertje on Feb 7, 2007 18:59:56 GMT 2
''Het geeft niet ik ben gewoon een beetje moe'' Zegt Yasha verontschuldigend.
|
|
kees
Newbie ^^
|
Post by kees on Feb 7, 2007 20:02:13 GMT 2
''zo we zien elkaar toch weer terug'' zei dark jezus ''ik was in de buurt en dacht zouden ze de prinses al heben gevonden'' zij hij meteen
|
|
|
Post by diewertje on Feb 7, 2007 21:31:31 GMT 2
''Hmm.. ik geloof geen 1 woord van wat hij zegt, maar wat zou zijn doel zijn? Misschien heeft hij de prinses wel ontvoerd!'' Fluisterd Yasha zachtjes tegen Luna, en fluisterd het later ongemerkt ook bij Kuyo.
|
|