|
Post by Peanutje on Apr 9, 2007 20:56:33 GMT 2
goed uitgelegd kokorooracle En srry voor late reactie maar ik zet je erbij En owja.. leuk dat je trouwens voor het eerst meedoet ^^
|
|
|
Post by eentje11 on Apr 16, 2007 20:41:49 GMT 2
Ik verveelde me en maakte nog een character! Plaatje: Nickname forum: eentje11 Voornaam: Josephine (bijnaam Josie) Achternaam: deLorean Leeftijd: 16 Soort wezen: mens Karakter: zelfverzekerd, slim, verlegen, ijdel Hobby's: letten op haar uiterlijk, lezen en leren Piercing(s): nee Tattoo('s): nee Waar houdt je chara van: haarlinten in allerlei kleuren Krachten: zwaardvechten (zie extra info) Extra info: Josephine kan van haar haarlint een zwaard of staf maken. Maar ze weet nog niets van magie en gebruikt dus meestal het zwaard. En als ze een foutje maakt mept ze gewoon met haar staf.
|
|
|
Post by Peanutje on Apr 17, 2007 14:13:02 GMT 2
Ok ik zet haar erbij
|
|
|
Post by madebyamy on Apr 29, 2007 19:27:31 GMT 2
Aanmeldlijst chara--> Plaatje: Nickname forum: Voornaam: Misumi Achternaam: Kayoto Leeftijd: 16 Soort wezen: Mens Karakter: Strijdlustig, nergens bang voor, snel geiriteerd, optimistisch Hobby's: Pijl en boog schieten, in het bos lopen Piercing(s): navelpiercing Tattoo('s): een hertje op haar hand Waar houdt je chara van:Van de natuur Krachten: Ze hoort de stemmen van de bomen en de wind Extra info: Misumi is te herkennen aan haar lange rode haar, ze is erg verleidelijk en is nergens bang voor
|
|
|
Post by Peanutje on Apr 30, 2007 10:51:55 GMT 2
Komt erbij
|
|
|
Post by leilacarina on Aug 8, 2007 16:28:07 GMT 2
Hopelijk kan ik nog meedoen. Plaatje: Nickname forum: LeilaCarina Voornaam: Lorelai, maar ze noemt zichzelf Lai Achternaam: Spring Leeftijd: Zo oud als de wereld is en nog ouder Soort wezen: Godin van de lente Karakter: Lai is is een nieuwsgierig iemand. Ze wil altijd alles weten. Als het kan dan probeert ze zoveel mogelijk tegelijkertijd te doen, zodat ze zo veel mogelijk tegelijkertijd te weten komt. Ze is een heel erg druk iemand, ondanks dat ze al zo oud is als de wereld, is ze eigenlijk nog maar een kind. En zo is haar gedrag ook, hoewel haar uiterlijk daar totaal niet naar is. Hobby's: Dansen, feesten, nieuwe dingen ontdekken, muziek spelen Piercing(s): Geen Tattoo('s): Geen Waar houdt je chara van: Dansen, feesten, plezier maken Krachten: Bloemen laten groeien of doodgaan, natuur creeƫren Nickname forum: LeilaCarina Voornaam: Azrael Achternaam: Boltino Leeftijd: 2080 Soort wezen: Angel van de dood Karakter: Azrael is een nogal streng iemand. Het moet gaan zoals hij het wil, of anders dan zorgt hij ervoor dat je ongelooflijke pijn hebt. Hij is iemand die iedereen wil beheersen om zich heen. Zolang als hij bestaat, zal de dood bestaan. En aangezien hij niet dood kan, zal de dood eeuwig blijven bestaan. Doordat hij een grote verantwoordelijkheid heeft, is hij iemand die totaal niet tegen kan om andere mensen te zien niks doen. Hij kan wel tegen een geintje, maar dan moet je ook wel wat terug verwachten. Hobby's: Lezen, schrijven, muziek luisteren Piercing(s): Geen Tattoo('s): Geen Waar houdt je chara van: Muziek, boeken Krachten: De dode zielen heen en weer brengen tussen de aarde, hemel en hel, elke ziel op aarde kunnen voelen, vliegen, iemand pijn of geluk kunnen bezorgen Extra info: Hij is degene die iemand dood komt brengen. Vaak is hij hetgene wat mensen het laatste zien.
|
|
|
Post by Peanutje on Aug 9, 2007 21:42:30 GMT 2
Je kan meedoen Het is niet zo actief meer.. maar hopelijk gaat dat veranderen. Ik zal je chara's erbij zetten En welkom trouwens ^^
|
|
|
Post by chelsea on Jul 21, 2008 12:45:34 GMT 2
Plaatje: Nickname forum: Chelsea Voornaam: Kristalia Achternaam: Mikazimo Leeftijd: 20 Soort wezen: Angel en fee. Karakter: Lief ,zachtaardig ,kan heel erg boos worden ( dan is ze echt boos) , aardig. Hobby's: Vliegen door de lucht , en het kwaad bestrijden, harp bespelen ( ik speel zelf in het echt harp). Piercing(s): nee Tattoo('s): nee Waar houdt je chara van: heel veel dingen. Krachten: Ze kan mensen in kleine dingen betoveren , wolken kracht , glitter kracht. Extra info: Kristalia is een heel mooi en lief meisje , ze kan soms nog wel eens wat boos worden maar dan is ze echt boos, Ze kan mensen in hele kleine dingen veranderen en vervolgens gebruikt ze haar wolken en/of glitter power, Ik hoop dat ik nog mee kan doen.
|
|
|
Post by Peanutje on Jul 24, 2008 17:02:06 GMT 2
Yep, je kan nog meedoen Het is misschien lastig volgen maar probeer maar in het verhaal te springen. Anders, als je hulp nodig hebt om er toch nog in het verhaal te komen.. kun je altijd vragen aan mij of antennagirl =P
|
|
|
Post by chelsea on Jul 27, 2008 8:28:26 GMT 2
Hihi ik spreek antennagirl elke dag op msn!.
|
|