reno
Newbie ^^
I like my sitar <3
|
Post by reno on Jan 28, 2007 21:43:19 GMT 2
Hmmm... Mensen. Ik ben een cross-gender RP'er. Is dat goed? Ja? Prima.
Nickname forum: Reno Voornaam: Mikael Achternaam: Lietfeld Leeftijd: 17 Soort wezen: D'oh. Mens. En deels tovenaar/magiër. Karakter: Asociaal, chaotisch, arrogant en onstuimig. Daarentegen is hij wel aardig tegen mensen voor wie hij respect heeft, en tegenover zijn vrienden. Hobby's: Mensen irriteren Piercing(s): Nee Tattoo('s): Nee Waar houdt je chara van: Sinaasappels. En herrie maken. En gewoonweg irritant zijn. Krachten: Uhh. Klein beetje magie <3 En gewoon straatvechten. Tsja. Niet echt bijzonder. Extra info: Uh. Deels tovenaar/magiër dus een kleine aanleg voor toverdingesen. Ik weet niet hoe dat in deze RP gaat werken, dus dit moet ik later verder uitwerken. Verder is hij, als hij zich eenmaal ergens bij heeft aangesloten zeer loyaal en blijft wat dan ook bij de 'groep' waarbij hij zich heeft gevoegd.
Hm. Ik heb even geen zin om 'm verder uit te werken. Ik schrijf morgen wel iets over familie(geschiedenis) etc. Tevens moet ik het plaatje wat ik er momenteel bij heb staan veranderen, ik kan er niet tegen om andermans werk te gebruiken dus ik moet binnenkort zelf maar eens eentje maken.
|
|
|
Post by Peanutje on Jan 29, 2007 22:44:14 GMT 2
ok ^^
|
|
|
Post by antennagirl on Jan 31, 2007 21:59:35 GMT 2
dus.... gaan we beginnen?
|
|
|
Post by Peanutje on Feb 2, 2007 17:42:00 GMT 2
uhm...ik weet nog niet... roel (die op het forum kees heet..) wou nog hier aanmelding doen..dus ik wacht nog wel even.. ^^ (hè Roel )
|
|
|
Post by antennagirl on Feb 2, 2007 19:02:54 GMT 2
hoi Roel/Kees!
|
|
kees
Newbie ^^
|
Post by kees on Feb 3, 2007 16:51:25 GMT 2
Aanmeldlijst chara--> Plaatje: Nickname forum: kees Voornaam: roel Achternaam: volkers Leeftijd: 15 Soort wezen: elf Karakter: alleen op pad Hobby's: reizen Piercing(s):nope Tattoo('s): nope Waar houdt je chara van: eten Krachten: verdwijnen Extra info: familie overleden
|
|
|
Post by Peanutje on Feb 3, 2007 18:44:20 GMT 2
wow, dat was nog 's kort.. 8| maar heet je chara nou echt net als hoe je echt heet? Mjaa.. heb je ook nog een plaatje? Ik zet nu wel ff alvast die gegevens op m'n site...
|
|
kees
Newbie ^^
|
Post by kees on Feb 5, 2007 21:55:22 GMT 2
Aanmeldlijst chara--> Plaatje: Nickname forum: kees Voornaam: dark jezus Achternaam: polera Leeftijd: 55 Soort wezen: god Karakter: altijd afwezig Hobby's: reizen Piercing(s): niks Tattoo('s): niks Waar houdt je chara van: eten reizen slapen en Krachten: verdwijnen Extra info:geen familie over
|
|
|
Post by Peanutje on Feb 5, 2007 22:08:02 GMT 2
Ok, ik heb je lijst erop gezet de andere telt dus niet mee zoals je vroeg om het te veranderen..
|
|
|
Post by eentje11 on Feb 6, 2007 21:39:25 GMT 2
Plaatje: Nickname forum: eentje11 Voornaam: Hane Achternaam: Arrow Leeftijd: 29 Soort wezen: Elf Karakter: Moedig, vriendelijk, spontaan, hyper Hobby's: Hertrijden, boogschieten Piercing(s): nope Tattoo('s): nope Waar houdt je chara van: Boomklimmen en actief zijn, stilte doorbreken Krachten: boogschieten en planten beEvloeden Extra info: ze is een vrouwelijke strijdster in het elvenleger
|
|
|
Post by Peanutje on Feb 6, 2007 22:17:17 GMT 2
^^
|
|
|
Post by celondir on Feb 11, 2007 16:58:16 GMT 2
Plaatje: Nickname forum: Celondir Voornaam: Celondir Achternaam: Sëlyar Leeftijd: 364 Soort wezen: Hoge Khan van de Oude Rituelen Karakter: Oud, wijs en zeer geduldig Hobby's: Onderzoeken en zoeken naar magie Piercing: Nee Tattoo: Nee Waar houdt je chara van: De natuur en magie Krachten: Ragastha Khiruur, een krachtig, doch langdurend ritueel om de Oude Geesten op te roepen. Arethniir savane ilementor, een krachtig symbool van Magie dat, als je het eenmaal af hebt gemaakt, een krachtige aura verspreid. En een makkelijk te maken symbool dat je voor een korte tijd versteend Extra info: Hij draagt een staf met allemaal oude symbolen die zeer krachtig zijn met afweermagie
|
|
|
Post by Peanutje on Feb 11, 2007 17:24:21 GMT 2
Ik zet je erbij ^^
|
|
|
Post by angel on Feb 24, 2007 11:42:01 GMT 2
|
|
|
Post by angel on Feb 24, 2007 11:59:01 GMT 2
nickname: Angel voornaam: Angel achternaam: Kynki leeftijd: zestien (sorry toetsenbord doet raar kan geen cijfers) soort wezen: jonge engel karakter: rustig en wijs maar toch ook speels ze moet nog veel leren hobby"s: dingen over magie leren krachten: mensen beter maken en ze heeft krachten over de natuur piercing: nee tattoo: nee waar houd je chara van: vliegen over de uitgestrekte bossen en dingen over magie leren extra: ze heeft een diertje(wezentje) die ook kan vliegen het wezentje heet Mochi hij is altijd in de buurt van Angel
|
|