|
Post by Peanutje on Feb 24, 2007 15:03:32 GMT 2
Ok, srry dat het lang duurde.. Ik zet je erbij Je kunt dus nu meedoen aan de rpg. Leuk dat je meedoet trouwens.
|
|
kokorooracle
Ervaren
Voices from outside confusing me trust only the voice from within for aright future
|
Post by kokorooracle on Mar 4, 2007 16:24:07 GMT 2
Nieuwe chara ... Plaatje: zie maar Nickname forum: kokorooracle Voornaam: Kokoro Achternaam: Amini Leeftijd: 18 Soort Wezen: Mens Karakter: Erg behulpzaam, koppig, aardig, helpt iedereen die hulp nodig is, kan flinke uitbarstingen hebben als mensen haar uit schelden Hobby's : Tekenen, wandelen, sporten Piercings: Oorbellen in vorm van een ruitje Tattoo's: een zonnetje op haar linker pols, een maansikkel op de linkerenkel en een ster op haar rechter enkel Waarhoudt de chara van: jongens achtige dingen en de hobby's natuurlijk Krachten: Verborgen zelf (zie extra info) Extra Info: Kokoro is gewoon een mens maar heft in zich een oracle zitten. Dat is een persoon die mensen helpt, oracles staan bekend om de wijsheid die ze anderen geven. maar ze hebben ook magische krachtenh alleen deze zitten verborgen in Kokoro. oke dit is mijn chara
|
|
|
Post by Peanutje on Mar 4, 2007 16:26:29 GMT 2
ok leuk dat je meedoet ^^ Ik zet je erbij..
|
|
|
Post by antennagirl on Mar 30, 2007 18:47:28 GMT 2
Vanwege mijn mening dat er meer mannelijke chara's moeten komen, zie hier! Beware, ik zit vol met enge inspiratie, dus dit wordt geen leuk chara! Plaatje: Nickname forum: AntennaGirl Voornaam: Nadi Achternaam: Johnson Leeftijd: 17 Soort wezen: Wraakengel Karakter: Roekeloos, harteloos, enorm slim en brutaal. Hobby's: Vliegen in het maanlicht. Piercing(s): nee Tattoo('s): nee Waar houdt je chara van: Maanlicht Krachten: Nadi heeft zwarte vleugels die hij kan verstoppen, en hij komt uit een magische Clan die hem de kracht geeft om de gezondheid van andere wezens te beEvloeden. Extra info: Toen hij 12 jaar was hebben onbekenden zijn familie uitgemoord waar hij bij was. Hij is de enige overlevende van de clan waar hij uitkomt. Hij heeft toen gezworen op zijn ziel dat hij wraak zou nemen, wat hem in een wraakengel heeft veranderd. Hij verandert weer terug wanneer hij wraak heeft genomen.
|
|
|
Post by antennagirl on Mar 30, 2007 18:48:46 GMT 2
het is een oud character wat ik een paar jaar (bijna 4) geleden heb verzonnen. Aangezien ik nu stop met zijn verhaal leek het me leuk om hem 'te bewaren'
|
|
|
Post by Peanutje on Mar 30, 2007 18:57:36 GMT 2
whaah ok.. Ik zet hem erbij
|
|
|
Post by masterofthehouse on Apr 7, 2007 19:56:14 GMT 2
hoi Plaatje: Nickname forum: Masterofthehouse Voornaam: Tsubasa (goede helft zie extra info voor uitleg) Katsutoshi (slechte helft) Achternaam: Tenshi Leeftijd: 20 Soort wezen: engel Karakter: aardig en kwaadaardig ligt eraan welke kant je van hem hebt is hij de gode kant is hij aardig behulzaam en een goede vriend. is hij de slechte kant dan is hij gemeen en geweldadig (asl het moet) Hobby's: Goede kant: mensen aan het lachen krijgen, ontdekken, Slechte kant: vernitigen en onschuldige dieren doden als hij nix te doen heeft Piercing(s): - Tattoo('s): - Waar houdt je chara van: teriyaki Krachten: kracht van het element vuur Extra info: Tsubasa is normaal een aardige jongen maar wannneer hij niet tevreden is over zichzelf krijgt hij een vloek over zich en draagt een slechte kant een zwarte engel.... op zich is Tsubasa een normaale doorsnee ventje
|
|
|
Post by Peanutje on Apr 7, 2007 20:47:30 GMT 2
Ok, ik zet je erbij
|
|
kokorooracle
Ervaren
Voices from outside confusing me trust only the voice from within for aright future
|
Post by kokorooracle on Apr 8, 2007 14:14:16 GMT 2
Nieuwe chara in zicht Plaatje: Nickname forum: kokorooracle Voornaam: Yukirin Achternaam: Yumede Leeftijd: 16 Soort wezen: geest Karakter: slim, eenzaam en aardig Hobby's: mensen vergezelschappen wanneer ze zich eenzaam voelen Piercing(s): oorbellen in vorm van ovaal achtige parels (zie plaatje) Tattoo('s): - Waar houdt je chara van: ronddwalen in de wereld, Indonesisch eten Krachten: in een bol veranderen en weg teleporteren, onzcihtbaar worden voor iedereen Extra info: Yukirin is een meisje dat overleed toen ze 16 was, nu kan ze niet verder lven en blijft ze maar als geest mensen in deze wereld helpen
|
|
|
Post by Peanutje on Apr 8, 2007 14:15:16 GMT 2
Cool.. ik zet hem erbij wacht een geest... dat moet denk ik wel kunnen toch..? Nah,, ik zet je er wel bij
|
|
kokorooracle
Ervaren
|
Post by kokorooracle on Apr 8, 2007 14:21:40 GMT 2
een geest ja rustig maar die doet tog nix is ze te aardig voor XD
|
|
|
Post by Peanutje on Apr 8, 2007 14:51:36 GMT 2
whah lol..
|
|
|
Post by madebyamy on Apr 9, 2007 20:27:15 GMT 2
Nou dit is mijn Chara Nickname forum: MadeByAmy Voornaam: Yuna Achternaam: Niwa Leeftijd: 16 Soort wezen: WaterElf Karakter: Slim, Behulpzaam, Aardig Hobby's: Mensen helpen Piercing(s): - Tattoo('s): - Waar houdt je chara van: Zwemmen, vliegen, mensen om haar heen Krachten: Geneeskracht, watersturen Extra info: Yuna is mooi en erg behulpzaam ze wil een betere wereld voor iedereen Plaatje: En ik snap hier niet zoveel van want dit is de eerste keer.. Dus als er iets niet goed is zeg maar
|
|
kokorooracle
Ervaren
|
Post by kokorooracle on Apr 9, 2007 20:34:48 GMT 2
dan moet je bij add tags kijken en dan de tweede regel met knopjes. en dan de 4de knop moet je klikken tussen de spaties moet je de url van het plaatje invoegen, wel meteen achter het beginstukje en vlak voor het achterste stukje. [/img]
|
|
|
Post by madebyamy on Apr 9, 2007 20:48:52 GMT 2
Okee bedankt ^^
|
|