|
Post by Peanutje on Dec 31, 2006 16:34:52 GMT 2
Okeej, als het je leuk lijkt om mee te doen kun je je hier aanmelden. Dus.. hier zet je je ingevulde lijst neer die je op ~mystical World~ over kunt kopieriën. Verder heb ik niet echt veel te zeggen dus.. Kom op maar op met die aanmeldingen en hier nog effe voor het gemak de invullijst Aanmeldlijst chara--> Plaatje: Nickname forum: Voornaam: Achternaam: Leeftijd: Soort wezen: Karakter: Hobby's: Piercing(s): Tattoo('s): Waar houdt je chara van: Krachten: Extra info: (niet verplicht)
|
|
|
Post by antennagirl on Jan 14, 2007 19:17:23 GMT 2
Oeh, eerste aanmelding! gefeliciteerd! ;D Plaatje: Onderaan dit berichtje, ok? Nickname forum: AntennaGirl Voornaam: Luna Achternaam: Tiara Leeftijd: Oneindig (engel he ) Soort wezen: Donkere Engel Karakter: Rustig Hobby's: staren naar de maan en sterren Piercing(s): Niet Tattoo('s): Niet Waar houdt je chara van: De nacht Krachten: vliegen en toekomst voorspellen Extra info: Als engel is ze natuurlijk onsterfelijk. Dus hoe oud ze is weet ik niet echt...
|
|
|
Post by Peanutje on Jan 14, 2007 22:14:11 GMT 2
cool, ik zet je chara erbij op de officiële site Ehm...nu nog wachten op meerdere aanmeldingen ^^
|
|
|
Post by Peanutje on Jan 14, 2007 23:46:30 GMT 2
owjaa...moet nog effe zeggen dat ik je plaatje bewerkt hebt zodat anderen ze niet kunnen over kopiëren. Als je hem niet meer mooi of goed vind moet je het effe zeggen ok? De bewerkte afbeelding staat op de site..
|
|
|
Post by antennagirl on Jan 15, 2007 10:28:50 GMT 2
nee, hij is ok! ik denk dat ik eventjes ga helpen met wat aanmeldingen scoren...
|
|
|
Post by Peanutje on Jan 15, 2007 21:08:09 GMT 2
ok dankje hulp is welkom ^^
|
|
|
Post by diewertje on Jan 16, 2007 15:44:59 GMT 2
Okeej, als het je leuk lijkt om mee te doen kun je je hier aanmelden. Dus.. hier zet je je ingevulde lijst neer die je op ~mystical World~ over kunt kopieriën. Verder heb ik niet echt veel te zeggen dus.. Kom op maar op met die aanmeldingen :Pen hier nog effe voor het gemak de invullijst ;) Aanmeldlijst chara--> Plaatje: Nickname forum: Yasha Voornaam: Yasmine Achternaam: Suzaki Leeftijd: 16 Soort wezen: Engel Karakter: Aardig maar kan soms erg vijandig worden Hobby: op wolkjes liggen dromen Piercing(s): nee Tattoo('s): nee Waar houdt je chara van: Vrede Krachten: Zweven, vormen van magische schild en helingskracht Extra info:andere helpen
|
|
|
Post by diewertje on Jan 16, 2007 15:46:10 GMT 2
bij extra info moet staan helpt graag andere maar goed !!
|
|
|
Post by antennagirl on Jan 16, 2007 15:50:59 GMT 2
YAY! nog een aanmelding!
|
|
|
Post by Peanutje on Jan 16, 2007 16:03:57 GMT 2
jeej *draait rondjes van blijdschap* (ik heb het erbij gezet trouwens en net als bij antennagirl bewerk ik het plaatje met naam enz...)
|
|
|
Post by eentje11 on Jan 28, 2007 17:48:07 GMT 2
Plaatje: Nickname forum: Eentje11 Voornaam: Aurora Achternaam: Violet Leeftijd: 14 Soort wezen: Zeemeermin Karakter: Verlegen, bang voor mensen, vertrouwd niet snel iemand Hobby's: Verstoppertje spelen met de vissen Piercing(s): geen Tattoo('s): geen Waar houdt je chara van: Koraal verzamelen Krachten: Schepen laten zinken Extra info: Haar vader is beschermer van de Zeekoning
|
|
|
Post by Peanutje on Jan 28, 2007 17:50:03 GMT 2
Ok ik zet je erbij, Leuk dat je meedoet ^^
|
|
|
Post by eentje11 on Jan 28, 2007 17:50:57 GMT 2
ik ben het zusje van Yasmin, ze heeft me overgehaald
|
|
|
Post by Peanutje on Jan 28, 2007 18:02:55 GMT 2
aah... ok ^^ Leuk!
|
|
|
Post by antennagirl on Jan 28, 2007 20:50:31 GMT 2
*doet victory-dansje* yay! mijn zusje is cool! ze doet het!
|
|