|
Post by Peanutje on Apr 9, 2007 19:40:37 GMT 2
En wat als.. je neus dicht zit..? x'D {Ik ben verkouden.. :s}
|
|
|
Post by antennagirl on Apr 10, 2007 11:09:18 GMT 2
haha, ik heb geen idee! maar dat horen ze vanzelf wel, denk ik
|
|
|
Post by Peanutje on Apr 10, 2007 15:55:33 GMT 2
Whah ja.. denk het ook. ^^"
|
|
kokorooracle
Ervaren
Voices from outside confusing me trust only the voice from within for aright future
|
Post by kokorooracle on Apr 10, 2007 17:46:38 GMT 2
nee da hore ze egt nie he... maare kheb nog wa uitgevist... als goed is betekent oom en nog een ander woordje
oji-sama = oom futaro = tweeling
maar van oom weet ik het niet zeker
|
|
|
Post by Peanutje on Apr 10, 2007 21:59:41 GMT 2
ok
|
|
|
Post by antennagirl on Apr 11, 2007 18:48:05 GMT 2
kan best, aangezien er tussen tante en oma ook weinig verschil zit...
|
|
kokorooracle
Ervaren
Voices from outside confusing me trust only the voice from within for aright future
|
Post by kokorooracle on Apr 13, 2007 21:31:15 GMT 2
kheb nog wa woorden maar als ze als un keer genoemd zijn srry k let nie egt goew op.... akuma = duivel kami = papier, haar, of god (of ze hetzelfde worden geschreven kheb geen flauw idee ) doshta = wat is er sekashi = maar demo = maar dakara = dus ryu = draak hitsuji = schaap hebi = slang yume = droom en nou wa zinnetjes... geen flauw idee of peanutje ze kan onthoude maar denk ut nie... tenzij ze het opschrijft XD of ze zijn simpel Samui desu ne = frisjes is het niet ... de mita n desu ka? = wat is er te zien in... rokuji ni okimaSh*ta = ik word wakker om 6 uur (dan lig k nog te slape XD vraag me af of ze in Japan egt so vroeg opstaan) kono heya ni hito ga nannin imasu ka? = hoeveel personen zitten in deze kamer? kare wa Nihonjin deshoo = miscchien is hij/zij van Japan. kore wa watashi no deshoo = ik dacht dat dit van mij was. sumimaSh*ta ka = ben je klaar laat ik het hier houden met de zinnen.. hier nog een woordje hito, hitori = persoon oke eens zien hoeveel jij er kan onthouden peanutje
|
|
|
Post by Peanutje on Apr 14, 2007 11:18:20 GMT 2
Nou ehm.. nee dat zou ik niet kunnen onthouden.. Maar hier een vraag voor jou kokorooracle Venray de mita n desu ka? owja.. yasmin volgens zo'n meisje is oom oji-san en opa ojii-san (?)
|
|
kokorooracle
Ervaren
|
Post by kokorooracle on Apr 14, 2007 16:33:32 GMT 2
in venray of er wat te zien valt... nou eigenlijk nix.... daar s het gat te saai voor.. en hoe zit het waar jij woont...
|
|
|
Post by Peanutje on Apr 14, 2007 17:03:35 GMT 2
Nou ook niet echt bepaald veel.. hè yasmin.. Nja.. Doesburg hè.. :/ weinig winkels enzo.. tenminste dat vind ik dan
|
|
|
Post by Peanutje on Apr 14, 2007 19:01:03 GMT 2
Ook nog paar woorden van hetzelfde meisje die zei dat oom oji-san is Vogel: Tori Tijger: Tora Uitnodigen: Sasotta Eten: Taberu
|
|
|
Post by antennagirl on May 7, 2007 15:35:08 GMT 2
Doesburg is alleen leuk met de kermis, ben ik bang... Hier nog wat woordjes dan maar... Oyasumi nasai = Weltrusten Sayonara = Dag (zoals doei ) Tenshi = Engel Gakko = School Maho = Magie
|
|