kokorooracle
Ervaren
Voices from outside confusing me trust only the voice from within for aright future
|
Post by kokorooracle on Jun 15, 2008 17:17:55 GMT 2
Kokoro kreunt voorzichtig deed ze een oog open. 'Dit gevoel! Het is die van Kokoro, haar echte zelf.' Yukirin vloog snel terug naar de rest van de groep en zag wat Luna deed doet trillen "Wat is dat..." Kokoro deed voorzichtig het verband van haarpolsen en keek na haar tatoages die ze erop had zitten. "Wat is dit? Wat gebeurt er?" Kokoro raakte in paniek.
|
|
|
Post by antennagirl on Jun 15, 2008 17:25:28 GMT 2
" Rustigf rustig!" , riep Nadi uit, en hij pakte Kokoro stevig vast terwijl hij zijn magie gebruikte om te kijken wat Kokoro precies mankeerde. " Ik kan veel behalve twee dingen tegelijkertijd!"
Luna slikte: " Uhm, er staat een Sphinx tegenover ons! Wat moeten we doen!"
|
|
kokorooracle
Ervaren
Voices from outside confusing me trust only the voice from within for aright future
|
Post by kokorooracle on Jun 15, 2008 17:32:21 GMT 2
"Uhm een goede tip van mij niet in paniek raken en vooral niet met je rug naar hem toe draaien dat is dus echt iets wat je niet moet doen bij een sphinx" zei Yukirin Kokoro legde haar handen weer op haar hoofd. "Yukirin wat is dit? Jij bent degene die weet wat eraan de hand is met dit. Dus begin maar met uitleggen" Zei Kokoro toen ze wat bedaarde. "Kokoro..." 'Wat moet ik doen? Tsubasa-sensei waarschuwen of haar het vertellen'
|
|
|
Post by Peanutje on Jun 15, 2008 17:35:17 GMT 2
"Kalm blijven!" schreeuwde Isle tegen Luna. Ze was zelf bang, wist ook niet wat te doen. 'Is dit weer een list van Arcor, of houdt moeder natuur niet van ons' dacht ze.
Kuyo volgde het even niet meer, hij keek van de Sphix naar Kokoro en weer terug. Het enige wat hij weet is, dat hij hoopte dat dit maar een nachtmerrie was.
|
|
|
Post by antennagirl on Jun 15, 2008 17:35:43 GMT 2
De Sphinx landde en sprak: "Wat loopt op vier benen in de ochtend, op twee benen in de middag en op drie benen in de avond? Dit is mijbn raadsel, wie weet het antwoord?"
(Ik mag niet antwoorden aangezien ik het antwoord weet. Als je verkeerd antwoord wordt je opgegeten!)
|
|
kokorooracle
Ervaren
|
Post by kokorooracle on Jun 15, 2008 17:38:14 GMT 2
"Wacht even. Laat mij Kokoro afhandelen. Zorgen jullie voor het aardig gevalletje daar." Yukirin vloog naar Kokoro ze keek naar de tatoos op Kokoro's polsen en enkel. 'Het is al de eerste fase heh.' "Dus, wat is dit nou?" vroeg Kokoro ongeduldig.
|
|
|
Post by Peanutje on Jun 15, 2008 17:41:25 GMT 2
Kuyo dacht diep na. "Het komt me bekend voor.." zei hij. Hij liep naar Isle toe. "Het is leven of dood.. en ik kies voor leven" zei hij. Hij keek weer de lucht in. "Is het de mens?" vroeg hij.
|
|
|
Post by antennagirl on Jun 15, 2008 17:44:49 GMT 2
De Sphinx boog voor Kuyo: " Dat is het antwoord. Vanaf nu ben jij mijn meester."
Nadi keek om. " Kuyo is zijn wat?"
|
|
kokorooracle
Ervaren
|
Post by kokorooracle on Jun 15, 2008 17:49:31 GMT 2
(antennegirl heb je die van een serie op tv of ergens anders want volgens mij zag ik die eens ergens in een anime serie op tv) "Tsubasa-sensei heeft me gezegd dat hij het zou vertellen en dat ik ervoor moest zorgen dat dit dus niet gebeurde. Maar het gebeurd nu dus en hij is er niet" begon Yukirin "Nee hij is er niet. Maar wat is dan zo erg dat ik het niet mag weten?"
|
|
|
Post by antennagirl on Jun 15, 2008 17:51:43 GMT 2
(hij is veel gebruikt, maar ik heb hem uit de Hobbit, van Tolkien)
Luna keek naar de sphinx, langzaam liep ze naar Kuyo toe en vroeg het eerste wat bij haar opkwam: " Wat ga je nu doen met hem?"
|
|
kokorooracle
Ervaren
|
Post by kokorooracle on Jun 15, 2008 17:55:08 GMT 2
( ok ik zag hem volgens mij in een episode van flint the time detective toen was het ook een soort sphinx die dat zei XD) "Kokoro, wil je dat de anderen het ook weten?vrioeg Yukirin "Doe maar, het is beter want dan weten ze ook wat ze kunne doen wanner de tijd daar is en we deze rotzooi weer krijgen" Zei Kokoro en hield haar hand op de tatoo
|
|
|
Post by Peanutje on Jun 15, 2008 17:55:46 GMT 2
(en ik zelf kende het natuurlijk van... Geschiedenis! x'D)
"Ge.. Geen idee, eingenlijk" zei Kuyo.
Isle keek naar de sphinx met open mond. "Dat heb je goed geraden.." zei ze daarna
|
|
kokorooracle
Ervaren
|
Post by kokorooracle on Jun 15, 2008 17:59:08 GMT 2
"Heey Kunnen jullie evn hier komen. Het is misschien wel wat belangrijke info over Kokoro mocht ze weer in die staat komen." zei Yukirin. 'Dit dorpje. Het is het dorpje van vroeger, maar waarvan? Zoveel herrineringen met ik kwijt geraakt door Arcor. Hoe kan het dat ik deze me herriner' dacht Kokoro
|
|
|
Post by Peanutje on Jun 15, 2008 18:01:07 GMT 2
Isle knikte. Isle en kuyo liepen naar Yukirin toe. "Wat is er eigenlijk aan de hand?" vroeg Isle
|
|
kokorooracle
Ervaren
|
Post by kokorooracle on Jun 15, 2008 18:05:17 GMT 2
'Tsubasa-sensei vergeef me als ik iets verteld heb wat ik niet mag vertellen.' Yukirin keek naar onder, toen naar Kokoro en dan naar de groep. "Goed het gaat een lang verhaal worden. Denk ik." Begon Yukirin. "Begin nou maar, je hebt me net ook al laten wachten" Zei Kokor ogeiiriteerd.
|
|