|
Post by Peanutje on Jun 15, 2008 16:15:13 GMT 2
--
|
|
|
Post by Peanutje on Jun 15, 2008 16:20:03 GMT 2
"Zie je al wat?" vroeg Kuyo aan Yukirin maar keek Kokoro aan. Hij keek omhoog, de lucht in.
Isle liep verder, ze kwam steeds dichter bij de bomen. "Het lijkt een bos.." zei ze tegen de rest. Ze liep naar een boom toe en ging daaronder zitten.
|
|
|
Post by antennagirl on Jun 15, 2008 16:21:41 GMT 2
Luna zag het weer, en deze keer zei ze het. "Ik zie iets vliegen!"
Nadi keek ook omhoog maar zag niets. "Misschien je verbeelding, maar ik zie niets."
|
|
|
Post by Peanutje on Jun 15, 2008 16:26:14 GMT 2
"Niet lullig bedoeld, maar.. ik zie eigenlijk ook niets.. Is het misschien niet Yukirin?" mompelde Kuyo.
Isle zat nog steeds onder de boom en keek naar wat de rest deden. Ze stonden daar maar, dat is wat zij dus zag.
|
|
kokorooracle
Ervaren
Voices from outside confusing me trust only the voice from within for aright future
|
Post by kokorooracle on Jun 15, 2008 16:28:23 GMT 2
"Misschien is het Yukirin die je ziet" zei Kokoro "ze is eenmaal een geest" "Heey, daar ben ik weer. Ik heb een klein dorpje gezien verderop. Het is volgens mij een half uur lopen vanaf hier" Zei Yukirin toen ze teurg kwam
|
|
|
Post by antennagirl on Jun 15, 2008 16:33:08 GMT 2
Luna schudde haar schouders: "Ik weet het niet, het zit me niet lekker."
Nadi trok een grijns en zei: "Misschien zag je wel één van de gevaarlijke wezens die hier wonen!" Hij stak zijn tong uit naar Luna en richtte zich toen naar Yukirin. "Laten we naar dat dorpje gaan."
|
|
kokorooracle
Ervaren
Voices from outside confusing me trust only the voice from within for aright future
|
Post by kokorooracle on Jun 15, 2008 16:34:57 GMT 2
"Volg mij maar"Zei yukirin 'Dit komt me veel te erg bekend voor. is dit niet de plek' Kokoro keek bezorgd rond en liep rustig aan
|
|
|
Post by Peanutje on Jun 15, 2008 16:47:08 GMT 2
"Okay, weetje ook of het er rustig is?" vroeg Kuyo aan Yukirin. Hij liep verder en zag dat Isle onder een boom zat.
Isle zag de anderen steeds dichterbij komen lopen. "Ja, ik dacht.. ik ga even hier zitten" zei ze tegen de rest.
|
|
|
Post by antennagirl on Jun 15, 2008 16:47:08 GMT 2
Een beetje ongerust liep Luna achteraan de groep. Ze voelde zich niet goed. Alsof ze gevolgd werden, of in elk geval nagekeken.
|
|
kokorooracle
Ervaren
|
Post by kokorooracle on Jun 15, 2008 16:55:03 GMT 2
"Luna ookal een gevoel dat hier iets niet goed is?"zei Kokoro zachtjes Yukirin keek achterom. 'Zeg toch niet dat ze het gaat herrinneren niet op dit moment! Moet ik Tsubasa hiervan laten weten of moet ik Kokoro vertellen over wat ze in zich heeft zitten?' Yukirin keek achterom voor ze het wist ging ze door de boom. "Ah oh, we zijn erbijna deze grote eik zag ik toen ik aan het zoeken was" Zei yukirin rusitg
|
|
|
Post by antennagirl on Jun 15, 2008 16:58:25 GMT 2
Luna knikte naar Kokoro. "Helemaal niet pluis."
Nadi vond het grappig om te zien hoe bang en voorzichtig iedereen was. Hij kon niet wachten om weer eens ergens door aangevallen te worden!
|
|
|
Post by Peanutje on Jun 15, 2008 16:59:22 GMT 2
"Is er iets?" vroeg Kuyo aan Kokoro.
Isle liep snel achter het groepje aan. Ze keek om d'r heen en vroeg zich af waarom het zo rustig is. Ze kreeg zelf ook het gevoel wanneer ze naar Luna en Kokoro keek.
|
|
kokorooracle
Ervaren
|
Post by kokorooracle on Jun 15, 2008 17:03:38 GMT 2
Yukirin keek naar voren. "Ah we zijn er dit is het dorpje. Het is wel rustig, ik dacht echt dat er wat lichtjes branden toen ik kwam kijken. "Yukirin keek rond en vloog een beetje verder 'Dit is...' Kokoro liep met kleine stapjes naar achter. Eenmaal tegen een boom greep Kokoro haar hoofd. ze zakte door haar knieën en schreeuwde haar longen uit haar lijf
|
|
|
Post by antennagirl on Jun 15, 2008 17:11:08 GMT 2
Nadi draaide zich razendsnel om en zag Kokoro op de grond. Hij rende naar haar toe en pakte haar vast. "Wat is er aan de hand?"
Ondertussen keek Luna op naar de lucht. Nu was het daar. Voor het eerst stond ze te trillen op haar benen: " Wat is dat?" riep ze uit.
|
|
|
Post by Peanutje on Jun 15, 2008 17:17:07 GMT 2
Isle schrok van Kokoro, van Luna van iedereen die in paniek raakten. "Oh nee, laat dit niet waar zijn" zei ze. Nu begonnen ook haar benen te trillen, van de zenuwen en misschien ook de angst.
Kuyo keek ook op naar de lucht. "Dit heb ik dus nooit eerder gezien" zei hij
|
|