|
Post by Peanutje on Feb 24, 2007 16:24:54 GMT 2
Omdat het de laatste tijd nogal.. dood is. Hebben ik en yasmin effe wat op bedacht. In de hoop dat het hier wat actiever wordt. Wat hadden we in onze gedachten?We geven ieder charachter punten.. (misschien dat er een naam voor komt) Wat je met de punten kunt doen is: wapens kopen (ookal heb je krachten), kleding (?) dat is dus nog niet zeker. Je kunt lid worden bij bepaalde sportscholen ook met punten betaling en ook naar een magieschool om je character meer te laten verdiepen in zijn/haar specialiteiten. En we hadden nog meer ideeën, maar dat zien jullie nog wel Ok, punten.. en als die al op zijn wat dan?Dan kun je dat verdienen door aan een spel of wat dan ook misschien wel een quest mee te doen.. maar daar moeten ik en yasmin dus nog goed over nadenken.. Ehm.. meer nieuwtjes? Niet echt. Sorry yasmin ik kon effe niet wachten met dit te melden. Hebben jullie als leden ook nog ideeën om het forum actief te houden, je kunt hieronder reageren ^^ (en nee diewertje niet door je posts te verhogen om je God te maken.. ) Greetz, mii (Linda)
|
|
|
Post by diewertje on Mar 2, 2007 21:30:03 GMT 2
wWauWw stOerr nej moeten jullie doen klinkt supertof duws gwn doen ik gloof der in en sal weer wat meer gaan spelen (a) dus.. grzz.. sGattieejj
|
|
|
Post by Peanutje on Mar 18, 2007 16:14:16 GMT 2
Owjaa.. hier moest ik ook nog verder mee x'D Ehm.. het zal nog wel even duren trouwens..
|
|