|
Post by Peanutje on Feb 15, 2007 22:47:01 GMT 2
Ok, wij (ik en yasmin) hadden erover nagedacht om er een kerkhof aan te maken voor 'overledenen' characters. Want stel een character wordt verslagen in een gevecht, waar moet ie dan heen? Het kan natuurlijk een slechte character zijn zoals eh.. arcor.. Oeps! hoor ik eigenlijk niet te zeggen maar goed.. Of het lijk moet natuurlijk in de vuilnisbelt gedumpt worden xD Mjaa.. dit wordt dus stemmen! En als je wilt mag je ook je mening plaatsen..
|
|
|
Post by eentje11 on Feb 18, 2007 11:54:12 GMT 2
Nou ja, het zou natuurlijk erg raar zin dat als je verslagen werdt je gewoon verder kunt gaan.Ik stem voor!
|
|
|
Post by Peanutje on Feb 19, 2007 17:20:00 GMT 2
50% voor en 50% tegen
|
|
|
Post by antennagirl on Feb 19, 2007 22:57:31 GMT 2
we moeten dan ook afspraken maken over de geesten van overlewdenen... over spoken enzo... ik heb trouwens niet gestemd...
|
|
|
Post by Peanutje on Feb 19, 2007 23:04:50 GMT 2
nee, weet ik (kan dat nl zien ^^) Maja.. als Mod en admin kun je moeilijk stemmen om iets wat je bedacht hebt.. toch? Naja tenzij je het wilt natuurlijk Mjaa.. we moeten idd over de geesten van overleden en al dat stuffs spreken.. Nah.. ik spreek je toch sowiezo wle ^^
|
|
|
Post by diewertje on Feb 20, 2007 20:18:20 GMT 2
ik vind het stom wqant dan moet je gewoon nieuw accoutn aanmaken vindt ik peg voor die geene dan :S en anders moet je jeself niejt dood laten make hew!
|
|
|
Post by Peanutje on Feb 20, 2007 21:42:51 GMT 2
hmm.. account? Nah, nieuwe character dat wel ja.. En anders moet je idd niet jezelf doodmaken dat dacht ik dus ook.. maar bij een gevecht zul je niet altijd gaan winnen.. En niet iedereen is onsterfelijk of kan onsterfelijk zijn. Hmm.. 't is maar afwachten wat de uitslag zal worden.
|
|
|
Post by Peanutje on Apr 8, 2007 14:37:42 GMT 2
Nou.. ik heb kokorooracle ook eens even gevraagd en ja.. zij vond dat het wel moet kunnen. Dus.. ik zit nu te denken om nu een kerkhof bij te zetten. Dus je kunt nu wel verwachten dat het er komt.. en wat er met je characters geest gebeurt? Daar zal ik dan nog over nadenken
|
|
|
Post by Peanutje on May 24, 2007 21:53:56 GMT 2
Momenteel is het toch al bekend van wat er gaat gebeuren.. (tenminste als je al het nieuws hier bijhoudt.. ) Dus topic kan sluiten..
|
|