|
Post by antennagirl on Sept 16, 2007 19:37:43 GMT 2
Okee, een tijdje geleden zag ik deze foto op Photobucket: Ik hyper, want ik had net Rozen Maiden afgekeken, misschien was dit wel merchandise! Dus na een tijdje zoeken, vond ik uit dat dis een ABJD is: een Asian Ball Jointed Doll. Nu heb ik poppen altijd wel leuk gevonden, maar was ik uitgeken op Barbies enm verzamelde ik Living Dead Dolls, maar deze poppen zijn heel anders! Ik kwam via via op DoA, Den of Angels, een groooooot forum (enorm!!) en leerde ik meer over ze. En nu, kom ik op het hoofd onnderwerp ---> Ik ga er een voor Kerst voor mezelf kopen ;D En het wordt deze: www.eluts.com/frontstore/Item/item_zoom.asp?item_num=3269&catalog_num=27&mart_id=lutsdoll&level=&mother_catalog_num=122Maar ik moet nog wel een beetje zijn persoonlijkheid verzinnen... Maar is hij niet schattig???
|
|
|
Post by Peanutje on Sept 25, 2007 20:12:19 GMT 2
|
|
|
Post by antennagirl on Nov 4, 2007 13:38:17 GMT 2
Ze is ook wel een beetje groter... *kuchkucheenverschilvan26cmkuch* Er is er ook eentje die ik te mooi voor woorden vind! Ik spaar poppen, ja... FF een link zoeken... deze: www.angelden.net/volks/sd13/cecile-scarface2nd.phpal niet meer zo te koop, standaard prijs voor een 2e hands ---> 1.300 Dollar
|
|
|
Post by Peanutje on Nov 4, 2007 18:48:46 GMT 2
Wow, die's vet.. maar onbetaalbaar~ =P
|
|
|
Post by antennagirl on Jun 15, 2008 16:07:14 GMT 2
En nu, heb ik er twee!!!! ;D Luca en Mayu, mijn twee schatten. (Mijn camera is teringoud dus de foto's zijn bagger...) Lief he! (Voor Peanut, jup, Luca ziet er weer anders uit xD) Er zijn trouwens ook Nederlandse dealers, hier heb ik er twee: shop.fashiondoll.nl/www.triskelfantasy.com/En hoeveel ze nu al bij elkaar gekost hebben, met alles erop en eraan... zo'n 600 euro...
|
|
|
Post by Peanutje on Jun 15, 2008 16:17:14 GMT 2
Wow, echt veel voor die poppen xD Maarja, ik dacht idd 'Hee, Luca ziet er anders uit!' haha
|
|
|
Post by antennagirl on Jun 15, 2008 16:22:58 GMT 2
En zoveel kleding hebben ze niet, ze hebben ook te weinig ruimte...
Kortom: er komt nog veel meer! I'm doomed xD
|
|