|
Post by Peanutje on Feb 7, 2007 18:56:22 GMT 2
Wil je je blunders effe kwijt of eigenlijk meedelen? Nou dat kan hier ^^ Blunder.. eh ik bedoel post er maar op los.. ;D Nou ik moet zelf effe nadenken over mijn blunders die ik heb begaan.. Ik denk dat ik er zelf later wel op reageer want ik moet nog wel heel erg ver nadenken..
|
|
|
Post by diewertje on Feb 8, 2007 22:27:07 GMT 2
Tips om blunders te voorkomen :
tip 1. Ga nóóit ruzie maken met iemand beneden jouw niveau het heeft nl. geen enkele zin kijk zo gaat het --> Je hebt ergens een onenigheid over ze verlagen je tot hun niveau en verslaan je dan uit ervaring.
Conclusie: Zo voorkom je een vernedering ( het verslagen worden door zo iemand, sta er dus bóven!).
tip 2. Geef syniele oude vrouwtjes ( of meneertjes) net zo veel respect als zij aan jou geven. vb. : Het syniele oude dametje verwacht in de bus dat jij voor haar opstaat en geeft een minachtende blik, jij staat netjes op en mevrouw il het kleine uitklapstoeltje met een tissu schoonmaken ( wat haar natuurlyk niet lukt) en ze kijkt jouw aan van: Ga je me nog helpen of hoe zit dat?! Jij laat je niet kennen en vraagt wat er mis is met de stoel ( al weet je best dat ze jouw puberale heupbroeken bezeten stoeltje best wel bacterierijk vindt dus het nodig vindt het schoon te maken voor haar oude syniele kont met een broek waarin je die toch niet ziet aangezien die strak naar beneden loopt zonder enige vorm.!) ze antwoord niet en zal je de stoel evenhard terug geven . Voilá!
|
|
|
Post by Peanutje on Feb 8, 2007 23:03:41 GMT 2
Haha LOL! Nah ok.. ik heb er ook zo'n 1000 blunders gemaakt ofzo.. dus te veel om hierop te zetten en misschien al ben vergeten Mjaa.. mijn blunders, moet wel effe nadenken hoor.. - Ik ben met gym heel vaak tijdens softball achterover gevallen (sliding!!) Ja leuk hele klas lachtte toen. - Ik gleed op school bijna uit en dat was best wel genant, Ik leek net een kip die ging dansen met mijn zwaaiende armen.. (vorig jaar was dat en dit jaar glee ik ook alleen toen was er gelukkig een vriendin bij en die m'n arm vastgreep zodat ik niet viel) - In de winkel sprak ik een onbekende aan (dacht dat mijn vader daar stond X'D niet dus..) - In het park toen ik mijn hond uitliet en toen sneeuwde het , dus best glad.. Wou mijn hond achter een ander hond aanrennen en hij zat nog aan de lijn dus nu raad je het al.. ik viel.. Ik herinner verder niet veel meer eigenlijk... Njaa.. deze zijn dus way-niet erger dan die van diew.
|
|
|
Post by diewertje on Feb 9, 2007 17:14:27 GMT 2
héj Peanut moet je horen vandaag was die tas die ik had meegenomen ook opeens stuk gegaan weer de rits!! :S
|
|
|
Post by Peanutje on Feb 9, 2007 17:39:28 GMT 2
dat betekent dus... dat jij een slechte eigenaar bent XD Grapjuh.. mjaa.. wel jammer van je Pucca tas
|
|
|
Post by diewertje on Feb 9, 2007 18:11:00 GMT 2
Ja nogal !! kheb nu als invaller voor mijn prachtige GROENE Eastpack het moeten doen met een lelijke kleur blauw je siet ut nog wel op sgool dus
|
|
|
Post by Peanutje on Feb 9, 2007 18:31:36 GMT 2
ow ok ^^
|
|
|
Post by diewertje on Feb 9, 2007 18:34:53 GMT 2
nej sniejt owkeej schaam me der rot voor !! (W0
|
|
|
Post by antennagirl on Feb 9, 2007 19:03:27 GMT 2
haha, vandaag hadde we opeens WEL wiskunde, na un half uur achtergekome...
|
|
|
Post by diewertje on Feb 10, 2007 15:26:44 GMT 2
lekker dann!! :s
|
|
|
Post by antennagirl on Feb 10, 2007 17:33:25 GMT 2
gelukkig met mij de halve klas, dus ik hoefde geen briefje te halen
|
|
|
Post by Peanutje on Feb 10, 2007 18:49:19 GMT 2
mjaa..jij hebt ook van der Drift, hij is wel ok en daarover maakt hij zich niet echt sruk om (tenminste nu nog niet)
|
|
|
Post by diewertje on Feb 11, 2007 12:08:36 GMT 2
nej hijs wel chill voor een man die mn opa had kunnen zijn(qua leeftyd snapJ)
|
|
|
Post by Peanutje on Feb 11, 2007 13:33:17 GMT 2
Weetje, ik weet er nog 1 van jou diew, alleen die zul je je vast niet meer herinneren. Dat was met verzorging donderdag ofzoo, toen je wegging liep je tegen een tafel op of nja.. tafel ? XD met je groene met veiligheidspelden dichtgemaakte tas .
|
|
|
Post by diewertje on Feb 11, 2007 16:38:28 GMT 2
weettik maa die stond der al in van die tas en twee blunders ovder dezelfde tas is een beetje dubbelop duws..
|
|