|
Post by Peanutje on Feb 15, 2007 19:15:24 GMT 2
whah, haha mjaa.. anders moet je yasmin in het echt vertellen
|
|
|
Post by diewertje on Feb 15, 2007 19:16:42 GMT 2
owhja
|
|
|
Post by diewertje on Feb 15, 2007 19:27:11 GMT 2
nou komt het --> Sebastian ( Ryan Phillippe : is een dikke player en heeft eggt voor niemand gevoelens en hij kan eggt iedereen krijgen maar de enige die hij niet kan krijgen is zijn stiefzus en daarom maken hij en zijn stiefzus een weddenschap dat sebastian de dochter van de schooldirecteur kan ontmaagden vóór dat het schooljaar weer begint,de prijs voor Sebastian is zijn stiefzus in bed en voor de stiefzus sebastians auto ( die blijkbaar stoer is ma is die niejt) en die dochter heeft juist in een krant geschreven hoe erg ze tegen seks is voor je echt verliefd bent dat kan duws nog wel moeilijk worde. Enne uiteindelijk wordt hij echt verliefd op haar ensow en dan krijgt hij haar in bed maar dan wil hij niet omdat hij echt van haar houdt en het niet meer om de weddenschap gaat en dan heeft sebastian uiteindelijk wel gewonnen weetjewel ma dan maakt hij het uit voor sijn reputatie daar wijst zijn stiefzus hem op en dan ( is zeer lullig) stiefzus : sebastian je bent net een speeltje voor mij k kan doen met je wat ik wil want je hebt de eerste persoon van wie je hieldt gedumpt en ik doe het niet met losers ( nouja daar kwam ut op neer dus ) en dan geeft sebastian het dierbaarste van hem aan Annette ( dat schoolmeisje) en dan is het weer goed en valt Annette voor een auto en springt sebastian dervoor en duwt Annette weg dus is Annette nog in leven ma gaat Sebastian dood sosooooow sielig van die lieffurdd!1 was die eindelijk verliefd :S snik prachtige film egt dus kyken maar hew
|
|
|
Post by antennagirl on Feb 15, 2007 22:31:38 GMT 2
awwwwwwwwww! die mot ik zien!
|
|
|
Post by diewertje on Feb 16, 2007 18:05:33 GMT 2
is eggt super en btw ik heb nu DE perfecte foto van Ryan soow mjamjam
|
|
|
Post by diewertje on Feb 16, 2007 18:07:00 GMT 2
Kut heb die sitenaam niejt meer duws
|
|
|
Post by diewertje on Feb 17, 2007 10:32:20 GMT 2
jewel k heb hem weer gevonden !check this out!
|
|
|
Post by diewertje on Feb 19, 2007 12:44:20 GMT 2
iedereen wordt der stil van zpo lekker zeker
|
|
|
Post by diewertje on Feb 19, 2007 12:46:31 GMT 2
awwwwwwwwww! die mot ik zien! Die film kun je geloof ik ook wel huren bij de videotheek ;D dus goed ideá heá
|
|
|
Post by Peanutje on Feb 19, 2007 16:43:28 GMT 2
iedereen wordt der stil van zpo lekker zeker Wie? Wat is lekker?!? En anders kun je hem misschien ergens downen tegen een prijsje.. tenzij je het illegaal doet XD ( ik zag dat iik perongeluk je post wijzigde in plaats van qouten ^^" srry)
|
|
|
Post by antennagirl on Feb 19, 2007 22:45:41 GMT 2
we hadden nii echt meer iets te zeggen, nee
|
|
|
Post by diewertje on Feb 20, 2007 20:11:37 GMT 2
Ryan Phillipe natuurlyk c'est zooooooooooooooow lekker!
|
|
|
Post by Peanutje on Feb 22, 2007 10:34:10 GMT 2
Ieder z'n mening, hij is wel knap ofzoo.. maar dat was niet echt de reden dat het hiet dood loopt.
|
|
|
Post by antennagirl on Feb 23, 2007 20:12:39 GMT 2
nee, er valt gewoon niets meer te zeggen... we moeten gewoon een nieuwe film hebben om over te praten... dus... verheugen jullie je ook al op de laatste pirates of the caribean?
|
|
|
Post by Peanutje on Feb 23, 2007 23:12:02 GMT 2
hmm.. ikweenie.. heb de 1ste niet eens gezien.. Zou ik wel willen zien.. Ik had laatst nog Ella Enchanted gekeken.. het is meer een kinderfilm.. Maar ik moest hem gewoon zien nadat ik eh.. een jaar of 2 geleden de boek ervan heb gelezen..
|
|